اخبار بازی

فروش بیش از 600 میلیون دلاری بازی Call of Duty: Modern Warfare

بازی Call of Duty: Modern Warfare

شرکت اکتیویژن و استودیو Infinity Ward از فروش بیش از 600 میلیون دلاری بازی Call of Duty: Modern Warfare در سه روز ابتدایی انتشار خبر دادند. امری که بیان می‌دارد بازی مورد بحث علیرغم حواشی که داشته نه تنها از نظر تجاری بسیار موفق بوده بلکه عملکرد آن با رکورد شکنی همراه بوده است.

فروش بیش از 600 میلیون دلاری بازی Call of Duty: Modern Warfare در سه روز اول عرضه بیشتر از هر نسخه دیگر این مجموعه در نسل فعلی بوده است و از این رو ساخته استودیو Infinity Ward رکورد شکنی کرده. مدیر اجرایی اکتیویژن یعنی بابی کوتیک موفقیت این اثر را با افتتاحیه فیلم Joker در سینما مقایسه کرده و اظهار کرد که بازی آن‌ها بیش از دو برابر محصول سینمایی اشاره شده فروش داشته است.

عنوان Call of Duty: Modern Warfare هم‌چنین بهترین شروع دیجیتالی در میان تاریخ بازی‌های شرکت اکتیویژن را داشته و از سوی دیگر موفق‌ترین نسخه Call of Duty روی کامپیوترهای خانگی بوده است. به‌علاوه راب کوستیچ رئیس اکتیویژن به این نکته نیز اشاره کرد که ساخته جدید آن‌ها از تمامی نسخه‌های این سری در شش سال گذشته در هنگام لانچ مجموع پلیرهای بیشتری داشته و میزان ساعت بیشتری هم تجربه شده است.

به استودیو Infinity Ward و تمامی تیم‌های‌مان که در این بازی و لانچ ویژه آن مشارکت داشتند تبریک می‌گوییم. ما هم‌چنین می‌خواهیم از اجتماع مخاطبین خود نیز به دلیل حمایت‌شان تشکر کنیم. عرضه Modern Warfare تنها ابتدای کار بوده و موارد بسیاری در راه خواهند بود.

عنوان مذکور برای سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا