اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: بازی Call of Duty: Modern Warfare III پاییز امسال منتشر می‌شود

اینطور که به‌نظر می‌رسد، اکتیویژن قصد دارد تا درست یک سال پس از عرضه نسخه دوم Modern Warfare II، دنباله آن را با نام Modern Warfare III عرضه کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty Modern Warfare III

نسخه دیگری از سری Call of Duty در راه است و همانند همیشه، شایعات مختلفی از آن شنیده می‌شود. هر چند گزارش‌های پیشین به این اشاره داشتند که نسخه بعدی دنباله مستقیمی بر Call of Duty: Modern Warfare II نخواهد بود، اما حالا گزارش جدیدی از رسانه اینسایدر گیمینگ مدعی شده که می‌توانیم انتظار دیدن مدرن وارفر 3 را داشته باشیم.

طبق گفته منابع اینسایدر گیمینگ، استودیوی Sledgehammer Games توسعه‌دهنده اصلی این نسخه محسوب می‌شود و سایر استودیوهای سازنده Call of Duty نیز به عنوان تیم‌های پشتیبان بر روی آن مشغول کار هستند. بر خلاف گزارش‌های قبلی که از این نسخه به عنوان یک DLC بزرگ یاد می‌کردند، گزارش جدید مدعی شده که بازی Call of Duty: Modern Warfare III یک دنباله کامل همراه با کمپین، مولتی پلیر، زامبی، و همچنین یک مپ جدید برای وارزون 2 در فصل ابتدایی بازی خواهد بود.

اینسایدر گیمینگ همچنین اشاره کرده که بخش زامبی بازی، در واقع ورژن ارتقایافته‌ای از مود Outbreak خواهد بود. با این وجود، اکتیویژن هنوز تصمیم نهایی در خصوص انتشار این مود به‌طور رایگان و یا قرار دادن آن در بازی اصلی را نگرفته و در حال بررسی احتمالات مختلف است.

در پایان نیز گفته شده که بازی Call of Duty: Modern Warfare III در 10 نوامبر امسال (19 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

طبق این گزارش، برنامه زمان‌بندی اکتیویژن برای این عنوان به شکل زیر خواهد بود:

  • اولین بتا (PS4 و PS5) – 14 تا 18 مهر
  • دومین بتا (تمام پلتفرم‌ها) – 20 تا 24 مهر
  • دسترسی زودهنگام به کمپین (تمام پلتفرم‌ها) – 11 آبان
  • عرضه کامل – 19 آبان
  • عرضه فصل اول/مپ جدید وارزون – 14 آذر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا