اخبار بازی

همه چیز درباره Call of Duty: Modern Warfare III BETA

به تازگی مطلبی در وبلاگ کال آف دیوتی منتشر شده که اطلاعات مفیدی راجع به بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در اختیار ما می‌گذارد.

در این مطلب آمده که  نقشه‌های بخش چندنفره این بازی، برای هرکس که Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) را تجربه کرده است آشنا خواهد بود، چرا که مپ‌های این بازی مستقیما از آن‌ها برداشته شده‌اند، اگرچه دارای آخرین پیشرفت‌های فنی و مکانیک‌های حرکتی مدرن خواهند بود.

این بتا از امروز ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برای پلی استیشن ۵ منتشر شده و کاربران این پلتفرم می‌توانند به Play Station Store مراجعه کرده و آن را دانلود کنند؛ البته آن دسته از گیمرهایی که Call of Duty: Modern Warfare 3 را بصورت دیجیتالی پیش خرید کرده‌اند، نیازی به کد مخصوص بتا ندارند و بطور اتوماتیک ریجستر و تایید هویت خواهند شد تا ساده‌تر به بتای این عنوان دسترسی داشته باشند.

برای سایر پلتفرم‌ها مثل ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی هم، این بتا از تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که بتایی که برای پلی استیشن پلیرها در دسترس قرار می‌گیرد، نسبت به بتای ایکس باکس و PC که هفته بعد منتشر می‌شود، محتویات متفاوتی دارد اما با انتشار فاز دوم بتا در هفته بعد و ۲۰ مهر، محتویات بتای سایر پلتفرم‌ها هم به بتای صاحبین PS5 اضافه خواهد شد.

بتای هفته اول (متعلق به کاربران پلی استیشن) شامل ۴ حالت بازی و ۴ نقشه متفاوت خواهد بود، به همراه یک نقشه و حالت بازی اضافی که از روز یکشنبه، هنگامی که نسخه بتا برای تمام بازیکنان پلی استیشن باز می‌شود، اضافه می‌شود.

گیم مودها و حالات این بتا برای هفته اول عبارتند از: Team Deathmatch، Domination، Hardpoint، Kill Confirmed و Ground War.

مپ‌های این بتا هم شامل: Estate، Skidrow، Rust و Ground War Map می‌شوند.

بازیکنان می‌توانند حداکثر سطح ۲۰ را در بتای هفته اول بدست آورند؛ با رسیدن به سطوح بالاتر توسط بازیکن و زمانی که او به Level 4 می‌رسد، مهمات و Loadoutهای جدید و سفارشی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در پایان، اگر هنوز هم سوالی راجع به Call of Duty: Modern Warfare III BETA دارید، می‌توانید به وبلاگ رسمی کال آف دیوتی مراجعه بفرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا