اخبار بازی

شایعه: نقشه‌های بیشتری از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به نسخه ریبوت اضافه خواهند شد

در طی این چند ماهی که بازی Call of Duty: Modern Warfare عرضه شده، شایعات گوناگونی راجع به ساخت ریمستر نسخه دوم سری Modern Warfare به گوش می‌رسید. حال یک منبع که سابقه افشای اطلاعات به درستی را دارد، ادعا می‌کند که شرکت Activision بجای ساخت ریمستر این عنوان، در نظر دارد تا نقشه‌های خاطره انگیز و محبوب بیشتری از آن را به نسخه ریبوت اضافه کند.

بازی Call of Duty Modern Warfare

کاربری با نام Okami در صفحه توئیتر خود با انتشار پستی در ادامه گفت که هدف از این کار، یکجا نگه داشتن جامعه بازیکنان است. طبق ادعای او، مدتی پیش برنامه‌های Activision مبنی بر عرضه یک نسخه جداگانه ریمستر تغییر کرده و تصمیم بر آن شده که نقشه‌های مختلف برای نسخه آخر این سری عرضه شوند. همچنین، این کاربر در پاسخ به سوالی که درمورد تعداد نقشه‌ها پرسیده‌شد گفت که اکثر آن‌ها قرار است در آینده برای کاربران Call of Duty: Modern Warfare در دسترس باشد.

پیشتر نقشه Rust در فصل دوم این بازی برای کاربران در دسترس قرار گرفته‌بود و اسم تعدادی از نقشه‌های دیگر نیز در بین فایل‌ها دیده می‌شد. شما می‌توانید بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare را در بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا