اخبار بازی

ساخت نسخه دوم Call of Duty: Modern Warfare و Warzone به صورت رسمی تایید شد

بازی Call Of Duty اخیرا به دلایل زیادی در سرتیتر خبرها حضور داشته است، از جمله اخبار انحصاری شدن یا نشدن آن بعد از خرید بزرگ Activision توسط مایکروسافت. به نظر می‌رسد اخبار بیشتری نیز در راه است، اخیرا به‌روزرسانی درمورد وضعیت فرنچایز Call Of Duty در وبسایت رسمی آن منتشر شده که در آن نگاهی اجمالی از آنچه قرار است در سال 2022 برای این مجموعه اتفاق بیفتد را ارائه می‌کند.

Call Of Duty Modern Warfare

اکتیویژن که قبلا تایید کرده بود بازی امسال Call Of Duty توسط Infinity Ward ساخته می‌شود، اکنون تایید می‌کند که طبق اطلاعات فاش شده، این بازی دنباله‌ای مستقیم برای بازی Modern Warfare سال 2019 خواهد بود. در همین حال این شرکت همچنین تایید می‌کند که “تجربه‌ای جدید از بازی Warzone در راه است” که ساخت یک نسخه جدید از این بتل رویال محبوب را تایید می‌کند. همچنین تایید شده این دو بازی از ابتدا با هم طراحی می‌شوند و هر دو نیز با یک موتور بازی‌سازی جدید ساخته می‌شوند.

اکتیویژن می‌گوید که دنباله Warzone یک “تکامل عظیم در بازی‌های بتل رویال” است و شامل یک نقشه کاملا جدید و همچنین حالت Sandbox خواهد بود. نکته جالب توجه این است که استودیو Raven Software توسعه دهنده اصلی اولین بازی Warzone بود و حالا در نسخه دوم آن، جای این دو استودیو عوض شده و Infinity Ward کنترل اصلی را در دست دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 (یا هر اسم دیگری که در نهایت با آن نامیده می‌شوند) هردو اواخر امسال عرضه می‌شوند. البته بعضی گزارش‌های غیر رسمی ادعا می‌کنند این دو بازی نسبت به دیگر Call Of Duty ها در سال‌های گذشته زودتر عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا