اخبار بازی

نقشه قدیمی دیگری به بازی Call of Duty: Modern Warfare افزوده خواهد شد

استودیو Infinity Ward همان‌طور که قول داده‌بود، یک نقشه قدیمی دیگر را به‌زودی به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه خواهد کرد.

بازی Call of Duty Modern Warfare

پس از معرفی فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare، یکی از محتوای هیجان‌انگیزی که طرفداران منتظر آن بودند و می‌خواستند اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب کنند، اضافه شدن نقشه‌های قدیمی سری مدرن وارفر به نسخه جدید بود. حال اینفینیتی وارد تأیید کرده نقشه کلاسیک بعدی در نظر گرفته‌شده، از بازی MW3 است که به نسخه جدید می‌آید.

آقای Joe Cecot (کارگردان طراحی بخش چند نفره بازی) در پاسخ به کاربری که در مورد نقشه Hardhat سوال پرسیده‌بود، گفت این نقشه در قالب یک بروزرسانی و در میانه فصل سوم به بازی افزوده می‌شود. Hardhat در اصل یکی از نقشه‌های محبوب MW3 است که در سال 2011 عرضه شده‌بود. با اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بروزرسانی اعلام نشده‌است اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده جزئیات بیشتری مشخص شود.

بعد از اینکه اینفینیتی وارد تصمیم گرفت نقشه‌های کلاسیک را به Call of Duty: Modern Warfare اضافه کند، طرفداران قدیمی سری متوجه اعمال تغییرات کوچکی در آن‌ها شده‌اند. این مسئله باعث ناراحتی برخی از آن‌ها شده و حال باید دید در نقشه Hardhat که قرار است به‌زودی به بازی اضافه شود، باز هم شاهد تغییراتی خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا