اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یک عنوان 70 دلاری خواهد بود

اکتیویژن باری دیگر تأکید کرده که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یک عنوان کامل است و با قیمت 70 دلار به فروش می‌رسد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

پاییزی دیگر در راه است و همانند سال‌های گذشته، امسال نیز شاهد عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Call of Duty در این فصل خواهیم بود. پیش از این شایعاتی مبنی بر این شنیده می‌شد که شرکت Activision در سال 2023 قصد دارد به‌جای ساخت نسخه جدید، یک اکسپنشن را برای Modern Warfare 2 ارائه دهد. با این وجود، گزارش‌های بعدی به ساخته شدن یک دنباله کامل اشاره داشتند که سازندگان نیز مدتی پیش این موضوع را تأیید کردند.

اکنون اکتیویژن اعلام کرده که Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز همانند نسخه سال گذشته، با قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد. یکی از سخن‌گویان این ناشر از طریق بیانیه‌ای به وب‌سایت CharlieIntel گفته: «همان‌طور که بارها در کنفرانس‌های فصلی اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده بودیم، Modern Warfare 3 یک بازی کامل خواهد بود. بر همین اساس قیمت آن نیز 70 دلار است.»

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای عرضه در 10 نوامبر (19 آبان) برنامه‌ریزی شده است. اکتیویژن فردا به‌طور کامل از این عنوان رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا