اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

اولین جزئیات از بازی Call of Duty: Modern Warfare II اعلام شد

اکتیویژن با نمایش تریلر بازی Call of Duty: Modern Warfare II، اولین جزئیات و بهبودهای این عنوان را اعلام کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare II

ساعاتی پیش شرکت Activision تریلر معرفی Call of Duty: Modern Warfare II را منتشر کرد. داستان بازی بر روی ماموریتی بین‌ المللی که به از بین بردن یک توطئه تروریستی علیه ایالات متحده آمریکا مرتبط می‌شود، تمرکز دارد. نیروی ویژه 141 در رأس کار است و همان‌طور که از قبل تأیید شده بود، شخصیت‌های آشنایی مانند و کاپیتان پرایس و گوست در این نسخه بازگشته‌اند. از مبارزات زیر آب گرفته تا انفجارهای بزرگ و بخش‌های مخفی‌کاری با ریسک بالا، بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare II بازیکن را به ماموریت‌های مختلفی خواهد برد.

گیم‌پلی بازی نیز شامل گان‌پلی دست‌کاری شده، سیستم هوش مصنوعی بهبود یافته و «چندین نوآوری در گیم‌پلی و گرافیک که فرنچایز Call of Duty را به قله‌های بلندتری می‌رساند» خواهد بود. در کنار کمپین داستانی و بخش چند نفره، مود Special Ops نیز در قالب یک تجربه داستان‌محور کواپ بازگشته است.

همچنین با این نسخه، مجموعه Call of Duty پس از سال‌ها به استیم باز می‌گردد. Call of Duty: Modern Warfare II از همین حالا بر روی همه پلتفرم‌ها قابل پیش خرید است و پیش خریدکنندگان، دسترسی زودهنگام به بتای عمومی بازی را دریافت خواهند کرد. البته در این میان پیش خریدکنندگان نسخه PS4 و PS5 زودتر از همه به بتای عمومی دسترسی خواهند داشت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare II در تاریخ 28 اکتبر امسال (6 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. همچنین روز آینده و در جریان رویداد Summer Game Fest، شاهد اولین دموی گیم‌پلی بازی خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا