اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

گزارش: 11 استودیو در حال ساخت بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 هستند

به گفته اینسایدر معروف تام هندرسون، بازی همچنان عرضه در امسال را هدف داشته و هم اکنون در فاز پری آلفا قرار دارد.

نسخه بعدی سری مشهور Call Of Duty که طبق شایعات نام آن Call Of Duty Modern Warfare 2 خواهد بود و قرار است در سال 2022 منتشر شود، ظاهراً وارد مرحله پری آلفا  شده است و توسط 11 استودیو مختلف توسعه می یابد.

کال آف دیوتی

با اینکه شرکت Activison Blizzard که به تازگی توسط مایکروسافت خریداری شده است، هنوز دنباله‌ای برای نسخه موفق Modern Warfare که در سال 2019 منتشر شده بود را تایید نکرده است، اما گزارش‌های متعددی از سپتامبر سال گذشته نشان می‌دهد که نسخه بعدی سری Call Of Duty دنباله ای بر آن نسخه خواهد بود.

طبق گفته‌های تام هندرسون که اولین بار از وجود Modern Warfare 2 خبر داد، به غیر از سه استودیوی  اینفینیتی وارد، سایر استودیو های شرکت اکتیویژن از جمله Treyarch ، Activision ، Raven ، Sledgehammer ، Demonware ، High Moon  Studios ، Toys for Bob و Beenox در ساخت این دنباله مشارکت دارند.

همچنین از دید هندرسون تعداد زیاد استودیوهای درگیر در ساخت این بازی نباید دلیلی برای نگرانی باشد، زیرا هر کدام از این استودیو ها در مقطعی در ساخت یکی از نسخه های اخیر سری Call Of Duty سهیم بوده اند و مطابق شنیده های این اینسایدر، مراحل ساخت بازی به خوبی در حال طی شدن هستند.

هندرسون همچنین ادعا می کند که که تصاویر و بخش هایی از بازی در حال ساخت Modern Warfare 2 را دیده است و از دید او بازی در این مرحله توسعه بسیار خوب به نظر می رسد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، بخش کمپین این بازی حضور نیروهای ویژه ایالات متحده در مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی را روایت می کند و نام داخلی آن پروژه کورتز است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده پس از انتشار خبر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، احتمالاً این نسخه از Call of Duty در سال 2022 یکی از سه نسخه این سری است که به‌عنوان بازی‌های مولتی پلتفرمی منتشر می‌شوند و پس از آن ایکس‌باکس می‌تواند این سری را به یک سری انحصاری شخص اول تبدیل کند.هر چند این انحصاری شدن با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Activision ممکن است انتشار سالانه سری را کنار بگذارد، ممکن است بیش از این هم طول بکشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازی سنتر  همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا