اخبار بازی

احتمال اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر به بازی Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile

اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر به بازی Call of Duty: Mobile یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی پردرخواست شده‌ای است که از زمان عرضه این بازی موبایل توسط مخاطبین آن مطرح شده است. اثری که موفقیت آن تاکنون به گونه‌ای بوده که به دنبال انتشار، رکورد بیشترین تعداد دانلود در هفته اول را شکسته و به نام خود ثبت کرده است.

اکنون به گفته شرکت اکتیویژن به نظر می‌رسد شاهد اضافه شدن این قابلیت به بازی خواهیم بود. پست منتشر شده در ساب‌ردیت بازی به‌روزرسانی در خصوص وضعیت آن به واسطه پرداختن به بازخوردهای مخاطبین و ارائه پیش‌نمایش از مواردی که در بازی پیاده‌سازی خواهند شد ارائه کرده است. به مانند بسیاری از بازی‌های موبایلی دیگر، به خصوص عناوینی که دارای جنبه رقابتی هستند اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر بیشتر از هر مورد دیگری توسط پلیرها درخواست شده است.

شرکت اکتیویژن از این موضوع آگاه بوده و اظهار کرد که در حقیقت این قابلیت هم‌اکنون در فاز تست قرار دارد. در حال حاضر اضافه شدن این ویژگی به بازی Call of Duty: Mobile مورد تایید رسمی قرار نگرفته با این حال سازنده بازی درباره آن توضیح داده که پیش از وقوع هر امری به صورت قطعی، این ویژگی باید به درستی و به صورت متعادل شده پیاده‌سازی شود.

چنان‌چه قابلیت پشتیبانی از کنترلر به بازی اضافه شود پیاده‌سازی آن مشابه سایر عناوینی که سیستم مچ‌میکینگ آن با توجه به تنظیمات ورودی متفاوت انجام می‌گیرد صورت خواهد گرفت. بدین معنی که افرادی که از کنترلر استفاده می‌کنند تنها در یک لابی قرار می‌گیرند. حال آن که برای فهمیدن جزئیات این ویژگی در بازی Call of Duty: Mobile ابتدا باید منتظر پیاده‌سازی آن به صورت رسمی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا