اخبار بازی

دانلود 35 میلیونی بازی Call of Duty Mobile از زمان عرضه

بازی Call of Duty Mobile

گزارش منتشر شده از سوی وبسایت گیم‌اینداستری از دانلود 35 میلیونی بازی Call of Duty Mobile از زمان عرضه خبر می‌دهد. اثری که سه‌شنبه گذشته برای اسمارت‌فون‎‌ها در دسترس قرار گرفت.

دانلود 35 میلیونی بازی Call of Duty Mobile در حالی صورت گرفته که این بازی هنوز در بازار چین منتشر نشده است. راب کوستیچ (Rob Kostich) مدیر شرکت اکتیویژن در بیانیه‌ای در این خصوص گفت:

استقبال صورت گرفته از سوی طرفداران در هر دو پلتفرم اندروید و iOS بسیار شگفت‌انگیز بوده است. بازی Call of Duty Mobile هم‌اکنون از تعداد دانلود 35 میلیونی عبور کرده است و در مسیرش برای قرار گرفتن در رتبه نخست مجموع دانلودها نه تنها فقط در میان بازی‌ها بلکه در میان تمامی اپلیکیشن‌ها در بیش از صد کشور است.

این بازی تجربه بسیار مهیجی بوده و ما تنها در ابتدای کار قرار داریم. به تیم سازنده در شرکت Tencent و استودیو سازنده آن‌ها یعنی Timi Studios برای ساختن چنین بازی بزرگی تبریک می‌گوییم. از طرفداران‌مان هم برای پشتیبانی مداوم‌شان به طور ویژه قدردانی می‌کنیم. محتویات و به‌روزرسانی‌های جدید فراوانی در راه خواهند بود.

این بازی که به صورت رایگان یا Free to Play انتشار یافته برای هر دو اسمارت‌فون مذکور در دسترس قرار دارد. ناگفته نماند جدیدترین نسخه اصلی از این مجموعه یعنی بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز در تاریخ 25 اکتبر برابر 3 آبان عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا