اخبار بازی

ریزش حدود یک سوم از بازیکنان فعال سری Call of Duty در یک سال اخیر

شرکت Activision Blizzard اعلام کرده که طی یک سال گذشته، تعداد بازیکنان فعال ماهانه سری Call of Duty از 150 میلیون کاربر به 100 میلیون کاربر سقوط کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty Vanguard

این آمار به‌طور دقیق‌تر به بازیکنان فعال در ماه‌های مارچ 2021 و 2022 مربوط می‌شود. علی‌رغم اینکه بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019 توانست به پرفروش‌ترین نسخه مجموعه تبدیل شود، نسخه آخر سری با بازخورد چندان مثبتی از سوی منتقدان و طرفداران مواجه نشد.

اکتیویژن بلیزارد در گزارش مالی اخیر خود، چند فاکتور کلیدی را در روند کاهشی بازیکنان فعال سری کال آو دیوتی موثر دانسته است. به گفته اکتیویژن، پایین آمدن تعامل بازیکنان با بازی Call of Duty: Warzone و همچنین فروش پایین بازی Call of Duty: Vanguard، نقش مهمی را در این روند کاهشی ایفا کرده است. از طرف دیگر، اعداد و ارقام مربوط به Call of Duty Mobile تغییرات چندانی نداشته‌اند.

اکتیویژن امیدوار است تا با معرفی دنباله Call of Duty: Modern Warfare (2019) و همچنین دنباله Call of Duty: Warzone در سال 2022، سری Call of Duty را مجددا به روزهای اوج خود بازگرداند. گفته شده که نسخه جدید وارزون از پایه ساخته خواهد شد و همچنین استودیوی اینفینیتی وارد نیز وعده داده که با دنباله ریبوت مدرن وارفر، «پیشرفته‌ترین تجربه تاریخ فرنچایز» را به طرفداران ارائه دهد. هر دوی این عناوین با انجین جدیدی در دست ساخت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا