اخبار بازی

شایعه: احتمال متوقف شدن عرضه سالانه بازی‌های Call of Duty

به دنبال خریده شدن شرکت Activision Blizzard توسط مایکروسافت، بلومبرگ گزارشی را منتشر کرده که از احتمال اعمال تغییر در زمان‌بندی عرضه بازی‌های Call of Duty طی سال‌های آینده خبر می‌دهد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty Modern Warfare

هفته گذشته خرید ناگهانی 68.7 میلیارد دلاری مایکروسافت به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شد. پس از اعلام شدن این خبر، بحث‌های زیادی در مورد مسیر احتمالی استودیوهای مختلف اکتیویژن بلیزارد به وجود آمد. هر چند هنوز با نهایی شدن این معامله مدتی فاصله داریم، اما بلومبرگ به‌تازگی طی گزارشی به برخی از تغییر و تحولاتی که در اکتیویژن بلیزارد رخ خواهد داد، پرداخته است.

جیسون شرایر در این گزارش عنوان کرده که بر اساس گفته دو منبع آگاه، کارمندان بالارده اکتیویژن موضوع فاصله گرفتن از عرضه سالانه بازی‌های Call of Duty را مطرح کرده‌اند. طبق گزارش بلومبرگ بسیاری از توسعه‌دهندگان سری Call of Duty باور دارند که فاصله گذاشتن در میان عرضه نسخه‌های جدید، رضایت بازیکنان را در بر خواهد داشت و به تقویت این مجموعه محبوب کمک خواهد کرد. البته به این نکته نیز اشاره شده که این تغییر احتمالی تا سال 2023 یا پس از آن صورت نمی‌گیرد و سازندگان انتظار دارند که Call of Duty 2022، موفقیت را به سری باز گرداند.

همچنین باید اشاره کرد که هنوز هیچ تصمیمی نهایی نشده و برای مطلع شدن از برنامه دقیق مایکروسافت و اکتیویژن، هنوز باید منتظر بمانیم. جدایی بابی کوتیک، مدیرعامل فعلی اکتیویژن بلیزارد پس از نهایی شدن خرید، دیگر تغییر بزرگی است که گزارشات اخیر به آن اشاره کرده‌اند. علاوه بر این، گفته شده در حالی که کارمندان بابت آزادی عمل بیشتر تحت برند ایکس باکس خوش‌بین هستند، ترس‌‌هایی نیز در خصوص احتمال تعدیل نیرو و اخراج برخی کارمندان وجود دارد.

در هر صورت، همان‌طور که گفته شد این خرید هنوز نهایی نشده و باید دید طی ماه‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اما نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از فاصله یک یا چند ساله بین عرضه بازی‌های Call of Duty استقبال خواهید کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا