اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد

تریلر و تاریخ بازی  Call of Duty: Black Ops Cold War بالاخره منتشر این بازی در روز جمعه 23 آبان‌ماه (13نوامبر) برای  برای پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. نسخه‌های  ایکس باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 قرار است در تعطیلات سال 2020 منتشر شود.

طبق توضیحاتی که در Battle.net آمده است این بازی شامل کمپین، دو مد زامبی و مولتی‌پلیر است. داستان کمپین در اواسط جنگ سرد در سال 1980 اتفاق می‌افتد. در قسمت کمپین، بازیکنان با شخصیت‌های تاریخی مثل رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ریگان روبه روی می‌شوند و در مناطق خاص جهان مثل شرق برلین، ویتنام، مرکز فرماندهی کا‌گ‌ب در شوروی و ترکیه … بازی خواهند کرد. قسمت مولتی‌پلیر این بخش زرادخانه‌ی جنگ سرد را با تمامی سلاح و تجهیزات را برای بازیکنان فراهم می‌کند و آنها را به انجام ماموریت‌های مختلف از زد و خوردهای کوچک گرفته تا جنگ و تعقیب و گریز با خودرو‌ می‌گمارد. در قسمت زامبی‌ها بازیکنان از آزمایش‌های سری در زمان جنگ پرده برمی‌دارند و جنگی بی‌امان را با زامبی‌ها به همراه دوستان خود در کو‌آپ تجربه خواهند کرد.

بخش مولتی‌پلیر این بازی بصورت جهانی در 9 سپتامبر نمایش داده خواهد شد، ناگفته نماند که ویدیو تریلر این بازی هم از روی کنسول پلی‌استیشن 5 ضبط شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازی عالیه فقط حیف و صد حیف به خاطر سیاست های عجیب اکتیویژن (کرک نشدن بازی در صورتی که قبل 2019 تمام عناوین کالاف روز اول کرک می شدند / حجم بالا و عجیب بازی / آپدیت های رگباری با حجم های زیاد !!!! / اتصال دائم به اینترنت برای تجربه بخش آفلاین !! و تک نفره بازی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! / عدم کرک شدن بازی برای همیشه )

    وگرنه این شماره کالاف که داره میاد دقیقا اون چیزی بود که منتظرش بودم . جنگ ویتنام و جنگ سرد . عالی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا