اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تریلر کمپین تک نفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد

شرکت اکتویژن تریلر تریلر کمپین تک نفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War  را در طی رویداد پلی‌استیشن 5 منتشر کرد. این تریلر که “هیچ جایی برای فرار” نام دارد  تنها قسمت کوچکی از مرحله‌ی اول کمپین بازی را نشان می‌دهد.

در این ماموریت شما به عنوان یک مامور CIA به نام الکس میسون بازی می‌کنید که به همکاران خود فرانک وود و راسل آدلر وارد شهر ترابزون در ترکیه می‌شوند. در ادامه تیم آتش CIA را می‌بینیم که به یک فرودگاه نفوذ می‌کنند در حالیکه هدف پر اهمیت آن‌ها  آرش قصد فرار با یک هواپیما را دارد. در این مرحله شما به هر نحوی شده باید این هدف را از بین ببرید.

فاز آلفای مولتی‌پلیر این بازی از فردا جمعه 18 سپتامبر برای بازیکنان PS4 شروع خواهد شد و شما می‌توانید بارگذاری اولیه بازی را از امروز شروع کنید. بازی Black Ops Cold War برای  رایانه‌های شخصی ، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 بیست و سوم آبان ماه (13 نوامبر) منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کاری به اتصال دائم به اینترنت برای اجرای بخش داستانی تک نفره ندارم (هر چند که کار مسخره ای هستش) کاش بخش داستانی و آنلاین جدا عرضه می شد مثل رزیدنت 3 ریمیک که از شر حجم بالای دانلود و آپدیت های عجیب و حجیم بازی رها میشدیم و نهایت 70 80 گیگ دانلود می کردیم نه 200 گیگ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا