اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

اطلاعات بیشتری از مد مولتی‌پلیر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد

تریلر و اطلاعات بیشتری از مد مولتی‌پلیر بازی  Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد، نقشه‎های بازی در این مد از محیط‌های تاریخی و واقعی در بهبوحه جنگ سرد الهام گرفته‌اند.

این نقشه‌های مولتی‌پلیر شما را به صحرای آنگولا، دریاچه‌های یخ زده‌ی اوزبکستان، خیابان‌های ساف بیچ میامی، اقیانوس اطلس شمالی، کوه‌های اورال و مسکو خواهند برد. به گفته‌ی تری‌آرک این تنها بخش کوچکی از نقشه‌هایی که در زمان عرضه بازی قابل دسترس هستند.

مدهایی نظیر مد کنترل، سلطه، مسابقه‎ی مرگ تیمی به همراه مدهای جدیدی نظیر تسلیحات ترکیبی، فایرتیم و اسکورت وی‌آی‌پی در بازی وجود دارند.

مد تسلیحات ترکیبی شما را در یک نبرد 12 در برابر 12 با خودرو مختلف قرار می‌دهد که خود شامل مدهای مختلف مثل مد سلطه است که بازی در آن پرچم‌های مختلفی را در سرتاسر نقشه‌ برای تیم‌ها قرار می‌دهد که یا باید آنها را تصاحب کنند یا از ناحیه‌ مورد نظر دفاع کنند.

اسکورت وی‌آی‌پی یک مود 6 برابر 6 است و همانطور که از اسم آن مشخص است شما در این قسمت وظیفه دارید که بازیکن دیگر  را به عنوان وی‌آی‌پی به جایی امن انتقال دهید یا مسابقه را با حذف تیم مقابل برنده شوید. عضو غیر وی‌آی‌پی که در طول مسابقه می‌میرد، تا دور بعد زنده نخواهد شد اما یک بازیکن که هیچ جانی برای آن باقی نمانده می‌تواند در آخرین موضع از خود دفاع کند یا توسط هم‌تیمی‌های دیگر مداوا شود.

مد فایرتیم، یک مد جدید 40 نفره با 10 تیم 4 نفره است جایی که کل عملیات حول اپراتورها و محیطی که در آن نبرد می‌کنند، می‌چرخد.

بجز مواردی که گفته شد شکل حرکات بازیکنان هم بهینه‌سازی شده و حرکاتی چون دویدن سریع، لیز خوردن، کنترل صدای پا و پرش دوباره طراحی شده‌اند.

فازی بتای مد مولتی‌پلیر Black Ops Cold War برای کنسول پلی‌استیش 4 از 8 اکتبر و برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی از 15 اکتبر شروع خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز جمعه 23 آبان‌ماه (13نوامبر) برای  برای پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. نسخه‌های  ایکس باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 قرار است در تعطیلات سال 2020 منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا