اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Valhalla در چارت هفتگی بریتانیا بالاتر از Call of Duty: Black Ops Cold War قرار گرفت

هفته اخیر با عرضه جدید ترین نسخه دو سری بزرگ Assassin’s Creed و Call of Duty همراه بود و طی اتفاقی کم نظیر، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در چارت هفتگی بریتانیا در رتبه اول قرار ندارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Assassin's Creed Valhalla

هنگامی در پاییز هر سال نسخه جدیدی از سری Call of Duty عرضه می‌شود، تقریبا در همه مناطق رتبه اول را در فروش هفته اول کسب می‌کند. اما برای اولین بار در 13 سال اخیر در بریتانیا، این اتفاق رخ نداده و بازی Assassin’s Creed Vallhala در هفته‌ای که Black Ops Cold War عرضه شده، موفق شده تا به پر فروش ترین بازی هفته اخیر در این منطقه تبدیل شود. البته باید متذکر شد که این رتبه‌بندی، تنها به فروش فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا مربوط می‌شود.

یوبیسافت مدتی پیش نیز از عملکرد عالی Assassin’s Creed Valhalla خبر داده بود. بازیکنان این عنوان در زمان عرضه، بیش از 2 برابر نسخه قبلی سری یعنی Odyssey بوده‌اند. از طرف دیگر، با اینکه فروش فیزیکی هفته اول Balck Ops Cold War نسبت به Modern Warfare کاهش داشته، اما اکتیویژن اعلام کرده که فروش دیجیتالی این بازی در روز عرضه در میان تمام نسخه‌های سری CoD رکوردشکنی کرده است.

نکته جالب دیگر لیست این هفته، رتبه سوم آن یعنی Spider-Man: Miles Morales است. به گفته آقای Christopher Dring از Gameindustry، بیش از 70 درصد فروش این بازی میان نسلی بر روی پلتفرم پلی استیشن 5 بوده، در حالی که این کنسول هنوز در بریتانیا عرضه نشده و در طی چند روز آینده در بازار اروپا عرضه می‌شود. 

 

در پایان، می‌توانید لیست کامل پر فروش‌ترین بازی‌های فیزیکی هفته اخیر در بریتانیا را در این قسمت مشاهده کنید:

1. Assassin’s Creed Valhalla

2. Call of Duty: Black Ops Cold War

3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

4. FIFA 21

5. Animal Crossing: New Horizons

6. Demon’s Souls

7. Super Mario 3D All-Stars

8. Mario Kart 8: Deluxe

9. Minecraft (Switch)

10. Watch Dogs: Legion

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”VEGETAR, post: 4894180, member: 129713″]
    اساسین 6 روز فروشش محاسبه شده کالاف 3 روز خب بایدم بیشتر میفروخت
    [/QUOTE]
    درسته، اینکه زودتر اومده مطمئنا تاثیرگذار بوده، اما احتمالا تو 13 سال اخیر هم یه بازی بزرگ با اختلاف سه روز با نسخه اون سال CoD عرضه شده که تو چارت هفته اول پایینتر بوده. در هر صورت چیزی که مشخصه اینه که AC Valhalla خیلی خیلی خوب فروخته تو هفته اول. 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا