اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5نینتندو سوییچ

رسمی: بازی‌های Call of Duty و سایر عناوین محبوب اکتیویژن بلیزارد مولتی پلتفرم باقی می‌مانند

طبق اعلام رسمی شرکت Microsoft، بازی‌های آینده Call of Duty و سایر عناوین محبوب اکتیویژن بلیزارد، فارغ از توافقات فعلی نیز مولتی پلتفرم باقی می‌مانند و برای پلی استیشن منتشر خواهند شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Activision Blizzard

مایکروسافت انتظار دارد که در مقطعی از سال مالی 2023 قرارداد خرید شرکت Activision Blizzard را نهایی کند و هنگامی که این اتفاق رخ دهد، احتمالا بسیاری از سوالات پاسخ داده شود. اما علی‌رغم شایعاتی که اخیرا در خصوص انحصاری شدن مجموعه Call of Duty شنیده می‌شد، مایکروسافت تأیید کرده که این مجموعه حتی پس از به‌پایان رسیدن توافقات فعلی نیز برای پلی استیشن عرضه خواهد شد.

این موضوع به‌تازگی از طریق بیانیه‌ای که مایکروسافت بر روی وبلاگ خود منتشر کرده، مطرح شده است:

«برای اینکه همه‌چیز شفاف باشد، مایکروسافت بازی Call of Duty و سایر عناوین محبوب اکتیویژن بلیزارد را طبق هرگونه توافق فعلی برای پلی استیشن قابل دسترس می‌سازد. ما به سونی این تعهد را داده‌ایم که این بازی‌ها را فراتر از توافقات فعلی نیز برای پلی استیشن منتشر خواهیم کرد تا طرفداران سونی همچنان بتوانند از بازی‌هایی که دوست دارند، لذت ببرند. ما همچنین نسبت به اینکه قدم‌های مشابهی را جهت پشتیبانی از کنسول موفق نینتندو برداریم، علاقه‌مند هستیم. ما باور داریم که انجام این‌کار برای صنعت، برای گیمرها و برای تجارت ما درست است.»

بدین ترتیب، بازیکنان Call of Duty بر روی پلی استیشن می‌توانند به تجربه این عناوین بر روی کنسول خود ادامه دهند و نیازی نیست که نگران انحصاری شدن آن‌ها بر روی ایکس باکس باشند. اما فارغ از مجموعه Call of Duty، بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 نیز دو عنوان بزرگی هستند که اکتیویژن بلیزارد پیش از اعلام شدن قرارداد خرید، آن‌ها را برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوئیچ معرفی کرده است. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که منظور مایکروسافت از «سایر عناوین محبوب اکتیویژن بلیزارد» به‌طور دقیق چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا