اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه بعدی بازی Call of Duty دنباله Modern Warfare 2 خواهد بود

به‌نظر می‌رسد که اکتیویژن برای اولین بار، به‌طور رسمی تأیید کرده که Call of Duty: Modern Warfare 3 نسخه بعدی این مجموعه محبوب خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty Modern Warfare III

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص بازی بعدی سری Call of Duty به گوش رسیده‌اند. در ابتدا شایعات و جزئیات لو رفته به این اشاره داشتند که در سال 2023، شرکت Activision قصد دارد تا به‌جای یک بازی جدید، یک DLC پولی بزرگ را برای دارندگان Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر کند. اما گزارش‌های جدیدتر از ساخته شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 خبر دادند.

اکنون حساب رسمی Call of Duty نیز با انتشار توئیتی، تقریبا این موضوع را تأیید کرده است. بر اساس این توئیت، اپراتورها، سلاح‌ها و باندل‌های مدرن وارفر 2 به بازی بعدی سری انتقال پیدا خواهند کرد. بنابراین Call of Duty 2023، دنباله‌ای بر مدرن وارفر 2 خواهد بود.

بر اساس گزارشات، توسعه نسخه جدید سری توسط استودیوی Sledgehammer Games رهبری می‌شود و سایر استودیوها از جمله اینفینیتی وارد و ریون سافتور، به عنوان پشتیبان بر روی این نسخه در حال کار هستند. همچنین شایعات حاکی از این هستند که Call of Duty: Modern Warfare 3 طی هفته‌های آینده رونمایی و در تاریخ 19 آبان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا