اخبار بازی

شایعه: بازی Call of Duty 2022 دنباله نسخه مدرن وارفر 2019 خواهد بود

اگر شایعه جدیدی که اخیرا منتشر شده صحت داشته باشد، احتمالا در سال آینده معرفی دنباله بازی Call of Duty: Modern Warfare (نسخه 2019) را خواهیم دید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

Call of Duty: Modern Warfare

چند روز پیش با لیک شدن لیستی از دیتابیس GeForce Now، نام Project Cortez و همچنین استودیوی Infinity Ward به عنوان توسعه‌دهنده در کنار آن دیده می‌شد. پس از آن تام هندرسون، اینسایدر مطرحی که اطلاعات مختلفی از سری Call of Duty و Battlefield را فاش کرده، در توئیتی عنوان کرد که این نام اسم رمز نسخه بعدی Call Duty بوده در حقیقت یک دنباله برای Modern Warfare 2019 محسوب می‌شود.

در یک گزارش جداگانه، وب‌سایت VGC اعلام کرده که این اطلاعات توسط منابع آن‌ها نیز تأیید شده است. به گفته اندی رابینسون از VGC، نسخه 2022 کال آو دیوتی شامل یک بخش داستانی خواهد بود که در آن، نیروهای ویژه آمریکا به‌شکل پنهانی به مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی خواهند پرداخت. همچنین نام Project Cortez نیز می‌تواند رفرنسی به فیلم Clear and Present Danger 1994 باشد که حال و هوای آن با موارد لو رفته از بازی بی‌شباهت نیست و آنتاگونیست آن هم سرهنگ Félix Cortez نام دارد.

آخرین ساخته Infinity Ward، نسخه 2019 مدرن وارفر بود و پس از آن استودیوهای Raven ،Treyarch و Sledgehammer Games ساخت نسخه‌های بعدی را بر عهده گرفتند. بنابراین استودیوی اینفینیتی وارد روی هم رفته سه سال زمان در اختیار خواهد داشت تا این دنباله احتمالی Modern Warfare را در سال 2022 توسعه دهد.

البته باید اشاره کرد که حتی اگر این شایعات واقعیت داشته باشند، شرکت Activision احتمالا تا مدت زیادی به‌طور رسمی در مورد آن حرفی نخواهد زد؛ چرا که در حال حاضر نسخه امسال، یعنی Call of Duty: Vanguard برای عرضه در نوامبر برنامه‌ریزی شده و Call of Duty: Warzone نیز همچنان آپدیت‌های بزرگی را دریافت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا