اخبار بازی

Call of Duty 2020 احتمالا ریبوتی برای سری Black Ops خواهد بود

Call of Duty 2020در ماه می بود که گزارشی منتشر شد مبنی بر این که استودیو Treyarch به جای دو استودیو Sledgehammer Games و Raven Software بر روی Call of Duty 2020 کار می‌کند و این بازی نیز Black Ops 5 نام خواهد داشت. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده که با آن گزارش منتشر شده ماه می مطابقت دارد.

همانند خبر حالت بتل رویال بازی Call of Duty Modern Warfare که امروز و از طرف LongSensation منتشر شده بود، خبر دیگری نیز منتشر شد مبنی بر این که در حال حاضر این پروژه با دو نام Call of Duty: Black Ops V و Call of Duty: Black Ops شناخته می‌شود و ریبوتی برای سری Black Ops خواهد بود. همچنین طبق گزارش منتشر شده Call of Duty 2020 در یک بازه زمانی 40 ساله و جنگ سرد روایت می‌شود و جنگ کره‌ای‌ها و ویتنام نیز در بازی روایت خواهد شد. در ادامه این گزارش نیز آمده است این بازی  این عنوان خشن‌تر و تاریک‌تر از بازی Call of Duty Modern Warfare باشد.

تا کنون نیز هیچ کدام از این موارد مورد تایید شرکت شرکت اکتیویژن واقع نشده است و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها اطلاعات رسمی نیز از Call of Duty 2020 منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا