اخبار بازی

Call of Duty جدید برای 2013 تایید شد


امروز شرکت Activsion تایید کرد که عنوان Call of Duty بعدی، در سال 2013 لانچ خواهد شد. اخبار حاکی از آن است که آقای Eric Hirshberg از Activison، در جریان مراسم مالی Activsion، این مطلب را عنوان کرد و امیدوار است که نسخه بعدی Call of Duty رکورد Call of Duty Black Ops 2 را هم بشکند.

Hirshberg بیان می کند: " فرانچایز Call of Duty ادامه ای بر نوار اختراعات ما خواهد بود و ما همانطور که انتظار داریم این بازی برای سال 2013 در نظر گرفته شده است و می توان گفت اینبار نوار اختراعات و پیشرفت ما این سری خیلی بیشتر شده و در بالاترین سطح خود قرار خواهد گرفت. "

همچنین آقای Dennis Durkin از شرکت Activsion نیز اضافه می کند: " امسال سالی حساس و پرنوسان برای صنعت بازی های ویدیوی به علت عوض شدن کنسول های نسل حاضر با نسل بعد خواهد بود که باعث می شود پیش بینی در مورد آینده بازی های بیشتر به چالش کشیده شود. به هرحال بازی Call of Duty، اساسا با روش ها و شیوه ها و نقشه هایی که در سر داریم، می خواهیم همانند همیشه این بازی را در Q4 سال عرضه کنیم. "

Call of Duty فعلا نام گذاری نشده Activsion، انتظار می رود در سه ماهه چهارم 2013 روانه بازار شود به طوری که فعلا اسمی از استدیو سازنده آن برده نشده است.

تاکنون شایعات زیادی در مورد نام بازی گفته شده ولی به احتمال فراوان Moder Warfare 4، نام این بازی خواهد بود که Activsion آنرا به یکی از استدیو هایش محول کرده است.

استدیو های سازنده سری Call Of Duty عبارتند از: Infinity Ward ،Treyarch ،Raven Software ،Sledgehammer Games ،Neversoft Entertainment.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا