اخبار بازی

بازی جدید Call Of Duty تاخیر می‌خورد

سال 2023 ممکن است بعد از مدت‌ها اولین سالی باشد که در آن شاهد عرضه یک بازی جدید از فرنچایز Call Of Duty نخواهیم بود. یک بازی نام گذاری نشده Call Of Duty که قرار بود در سال 2023 عرضه شود، طبق گزارش جدید بلومبرگ تا سال 2024 تاخیر خورد.

تام هندرسون اولین کسی بود که این خبر را در توییتر منتشر کرد، سپس جیسون شرایر از بلومبرگ به سرعت از این موضوع پیروی کرد و با توجه به اعتبار او در صعنت گیم، این خبر را می‌توان تقریبا قطعی دانست.

Call of Duty: Modern Warfare 2

هندرسون بدون ذکر منبع در توییتر گفت:«شرکت Activision قرار است عرضه عنوان بعدی Call Of Duty را تا یک سال آینده به تعویق بیاندازد. در دو دهه اخیر این اولین سالی است که عرضه سالانه این مجموعه متوقف می‌شود، به نظر می‌رسد آنها قصد دارند Modern Warfare II بازی بسیار کامل و رضایت بخشی باشد.»

در همین حال، شرایر به منابعی استناد می‌کند و اعتقاد دارد دلیل اصلی تاخیر بازی جدید، عملکرد ضعیف Call of Duty Vanguard و همچنین Warzone در سال اخیر است. طبق گزارشات منتشر شده قبلی، اکتیویژن سه عنوان در دست ساخت دارد، Call of Duty: Modern Warfare 2 که توسط Infinity Ward ساخته می‌شود، Warzone 2 و همچنین یک عنوان که توسط استودیو Treyarch درحال ساخت است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا