اخبار بازی

Cage: بازی Beyond Two Souls را باید یک‌بار به پایان رسانده و نباید آن را تکرار کنید

آقای David Cage کارگردان شرکت سازنده Heavy Rain یعنی Quantic Dream حال مشغول کار بر روی عنوان Beyond Two Souls بوده که این بازی نیز مانند HR، بر پایه‌ی تصمیمات بازیباز می‌باشد؛ از همین رو Cage از بازیبازان خواسته تا پروژه بعدی آن ها را فقط یک بار به پایان برسانند چرا که انجام دوباره‌ی آن، در تضاد با تمام زیبایی ها و نتایجی که از تصمیمات قبلی خود گرفته بودید، می‌باشد.
David Cage در مصاحبه با VideoGamer اذعان داشت: "این بازی نیز مانند Heavy Rain باید یک بار به پایان رسانده شده و دیگر تکرار نشود؛ گرچه می‌توانید دوباره آن را تکرار کنید ولی من فکر می‌کنم بهترین نتیجه را زمانی خواهید گرفت که با فکر به انتخاب گزینه ها بپردازید و هیچ وقت فکر این که اگر تصمیم متفاوتی می‌گرفتید، چه اتفاقی می‌افتاد را نکنید؛ چرا که زندگی نیز همین گونه است و Beyond، زندگی Jodie Holmes است."
وی همچنین در رابطه با مرگ در بازی و تاثیرات آن می‌گوید: "مرگ، واقعا چیز عجیبی است. به این منظور که گاهی اوقات به فکر این که مرگ چیست میافتید در حالی که هیچ کسی در اطراف شما نمرده است ولی وقتی یکی از عزیزانتان را از دست می‌دهید، دیدگاه شما کاملا تغییر می‌کند. من هیچ وقت به دین و آیین پایبند و علاقه مند نبوده ام؛ از نظر من آن ها فقط یک سری نگرش جالب هستند. یک روز در حال فکر کردن به این که مرگ بدون هیچ گونه دین و خدایی که بر بالای ابری نشسته باشد، چگونه خواهد بود؟ واقعا می‌توانیم توضیح دیگری از مرگ پیدا کنیم؟ و این نظریه، نظریه ای بود که من را به سوی نوشتن داستان Beyond برد."
بازی Beyond Two Souls در تاریخ نا مشخصی از سال 2013 به صورت انحصاری برای کنسول Play Station 3 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا