اخبار بازی

ByteDance ساختار کسب و کار بازی های ویدیویی خود را تغییر میدهد

 

ByteDance، مالک TikTok، در حال تغییر ساختار کسب و کار بازی های ویدیویی خود است و طبق گزارش ها، کار بر روی همه بازی های منتشر نشده را متوقف می کند.

یکی از شرکتهای زیرمجموعه‌ی ByteDance شرکت Nuverse است که ناشر بازی مارول اسنپ است. در بیانیه ای به رویترز گفته است که پس از بررسی تصمیم گرفته است تا تجارت بازی خود را بازسازی کند. این شرکت گفته است که مرتباً کسب‌وکارهای خود را بررسی می‌کند. پس از بررسی اخیر، تصمیم دشواری برای بازسازی کسب و کار خود گرفته است.

به گفته منابع رویترز، ByteDance تا ماه دسامبر کار روی بازی‌های منتشرنشده را متوقف می‌کند و به دنبال راه‌هایی برای کنار گذاشتن عناوینی است که قبلاً عرضه شده‌اند. این منابع گفتند که این تصمیم احتمالاً صدها کارمند را تحت تأثیر قرار می دهد که برخی از آنها در آخر هفته از این تصمیم مطلع شدند.

یکی از این افراد گفت که برند بازی‌های غیررسمی Ohayoo و بازی‌های غیررسمی که روی TikTok اجرا می‌شوند، تحت تأثیر این تغییرات قرار نخواهند گرفت.

عرضه Nuverse توسط ByteDance در سال 2019 به عنوان یک حرکت بزرگ برای ورود به بازار جهانی بازی‌ها و یک حرکت استراتژیک در رقابت با رقیب داخلی Tencent، که بزرگترین شرکت بازی سازی جهان است، تلقی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا