اخبار بازی

قیمت بازی Burnout Paradise Remastered بر روی Nintendo Switch لیست شد

نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise در تابستان امسال به کنسول Nintendo Switch می‌آید و به‌نظر می‌رسد قیمت نسبتا بالایی دارد.

بازی Burnout Paradise Remastered

در مینی دایرکتی که مدتی پیش از سوی نینتندو دیدیم، اعلام شد بازی‌های مختلفی از جمله بازسازی مجموعه Bioshock و Borderlands برای سوئیچ پورت خواهند شد. اما عنوان دیگری که برای این کنسول معرفی شد و طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای به آن چشم دوخته‌اند، بازی Burnout Paradise Remastered است. حال به‌نظر می‌رسد قیمت این عنوان مشخص شده که چندان پایین نیست.

طبق اطلاعاتی که بر روی صفحه خرید Burnout Paradise Remastered در فروشگاه نینتندو سوئیچ قرار گرفته، قیمت این بازی 50 دلار است. گران‌تر بودن پورت بازی‌های مولتی پلتفرم بر روی سوئیچ اتفاق جدیدی نیست، اما از آنجایی که قیمت این عنوان بر روی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان 20 دلار است، اختلاف 30 دلاری بوجود آمده کمی عجیب جلوه می‌کند.

بازی Burnout Paradise Remastered در ابتدا در سال 2018 برای PC و کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر شد. نسخه ریمستر این بازی، حاوی هشت DLC و بیش از 130 خوردوی متفاوت است. در کنار دسترسی به مناطق جدید، صدها چالش مختلف در بازی وجود دارند که به‌شکل آنلاین قابل انجام هستند. سازندگان بازی وعده داده‌اند که نسخه نینتندو سوئیچ نیز در حالت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. 

با اینکه شرکت EA هنوز تاریخ انتشار دقیقی را اعلام نکرده، اما اگر اطلاعات قرار گرفته بر روی eShop صحیح باشد، این بازی در تاریخ 19 جون برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”s.1, post: 4755339, member: 70481″]
    مهم اینجاست توی اون سرعت و هیجان همش باید دنبال نقشه باشی اگه من بفهمم بعضی وقتا منتقدا چی می زنن الکی به یه بازی نمره بالا می دن البته که بازی در کل خوبیه اما کل لذت بازی به خاطر این حرکت مسخرش به باد رفته
    [/QUOTE]
    تو ارتباط نگرفتی دلیل نمیشه.:D یه چالش اضافه بود که بعد از مدتی عادت میکردی. خیلی راحت و لذت بخش میشد.

    تا قبل از اومدن فورتزا هورایزن 3 تا چند سال بهترین ریسینگ آرکیدی بود که بازی کرده بودم.

  2. [QUOTE=”Kurt117, post: 4739702, member: 37854″]
    فقط میشه گفت احسنت :-”
    عاقا شما اصلا بیا 60 دلار قیمت بزن که رند بشه 😐
    +
    خیلی رو میخواد بازی 12 سال پیش رو برای بار چندم و با قیمت یه بازی AAA جدید منتشر کنی…
    [/QUOTE]
    اینا رو میبینم میفهمم نینتندو سر بایونتا ها خوب بهم انداخته… باز اونجا دوتا بازی رو میدادن 60 دلار:دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا