اخبار بازی

کارگردان بازی Marathon تغییر کرد

استودیو Bungie به عنوان بخشی از تغییر گسترده تیم رهبری، کارگردان بازی Marathon را تغییر داده است. بازی تیراندازی علمی-تخیلی Marathon سال گذشته معرفی شد. کارگردان بازی Christopher Barrett بود. طبق گزارش ها بعد از معرفی بازی آقای Joe Ziegler جایگزین Barrett شد. Ziegler کارگردان سابق بازی Valorant بود که در سال 2022 استودیو Riot Games را ترک کرد و به Bungie پیوست.

بر اساس گزارش IGN، آقای Ziegler مدت کوتاهی پس از اینکه انتشار بازی با تغییراتی مواجه شد، علناً موقعیت خود را به عنوان کارگردان اعلام کرد. منابع به IGN گفتند که تعدادی از تغییرات در Marathon تحت نظارت Ziegler اعمال شده است. او در شبکه اجتماعی X گفت: در 9 ماه گذشته من به عنوان کارگردان بازی روی Marathon کار کرده ام.

هنگامی که سونی استودیو Bungie را در سال 2022 خریداری کرد، ادعا شده بود که استودیو روی چند پروژه در حال کار است. گفته می شود یکی از آنها که در اواخر همان سال لغو شد که مشابه یک بازی به نام Matter بود. بازی دیگر، یک بازی شبیه MOBA با اسم رمز Gummy Bears است.

در زمان اعلام خرید بانجی توسط سونی، سازنده پلی استیشن گفت که Bungie به کار مستقل خود ادامه خواهد داد و توانایی انتشار خود را حفظ می کند و به بازیکنان این امکان را میدهد که در هر جایی که می خواهند بازی کنند. در ماه دسامبر گزارش شد که موقعیت Bungie به عنوان یک شرکت تابعه مستقل از سونی در معرض تهدید قرار دارد.  به گزارش IGN، ساختار هیئت‌مدیره این شرکت منوط به دستیابی بانجی به اهداف مالی خاصی است و در صورت عدم موفقیت، سونی می‌تواند هیئت مدیره موجود را منحل کرده و کنترل کامل را در اختیار بگیرد.

در اکتبر گذشته، طبق گزارش‌ها، به کارکنان Bungie هشدار داده شد که درآمد حدوداً 45 درصد کمتر از پیش‌بینی‌های سال جاری است، که گفته می‌شود به دلیل عملکرد ضعیف بازی Destiny 2 بوده است. رهبری Bungie از یک طرف در تلاش برای رسیدن به اهداف خود بود و از طرفی دیگر با تهدید احتمالی تصاحب شدن توسط سونی روبرو بود. بنابراین بانجی برنامه‌های گسترده‌ای را برای کاهش هزینه‌ها آغاز کرد که باعث اخراج 100 نفر از 1200 کارمند استودیو شد. Bungie رسماً توسعه آینده Destiny 2 The Final Shape را در ماه نوامبر به تعویق انداخت. The Final Shape که در ابتدا قرار بود در فوریه منتشر شود، اکنون در تاریخ 4 ژوئن عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، نگرانی‌ها در میان کارکنان Bungie افزایش می‌یابد مبنی بر اینکه احتمالا استودیو با دور دیگری از تعدیل نیرو همراه شود. یکی از منابعی که گفته می‌شود از بودجه استودیو اطلاع دارد به IGN می‌گوید  که هیچ چیز (بودجه) اضافه نمی‌شود و باید هزینه‌ها کاهش پیدا کنند، مگر اینکه The Final Shape به خوبی این شکاف را پوشش دهد و یا بازیکنان زیادی جذب بازی ماراتن شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا