اخبار بازی

کارمندان استودیو Bungie مراحل تست بازی Destiny 2 را با کمک Google Stadia انجام می‌دهند

توسعه‌دهندگان بازی Destiny 2 برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کار خود را از خانه انجام می‌دهند. این موضوع چالش‌های جدیدی را به همراه آورده‌است؛ اما استودیو بانجی راه حل جالبی برای حل مشکلات در نظر دارد.

بازی Destiny 2

کارمندان استودیوهای زیادی در وضعیت کنونی مجبورند از خانه مراحل توسعه بازی‌ها را انجام دهند و بانجی نیز یکی از آن‌ها است. مشکلی که به وجود آمده، محدودیت در سخت‌افزار برخی از اعضای استودیوست، چرا که ممکن است تعدادی از کارمندان در خانه خود یک کامپیوتر قوی مناسب برای توسعه بازی در اختیار نداشته باشند. خوشبختانه به نظر می‌رسد که راه حل این مشکل به لطف تکنولوژی‌های پیشرفته امروزی پیدا شده‌است.  

استودیو Bungie لپتاب‌های مخصوصی را برای کارمندان خود فراهم کرده‌است. همچنین، با کمک Google Stadia سیستم خاصی برای تست بازی راه‌اندازی شده که توسعه‌دهندگان درحال کار با آن هستند. آقای Patrick O’Kelley (مدیر ارشد عملیاتی بانجی) در توضیحات خود به IGN گفت: “انجام مراحل تست یک بازی در چنین مقیاسی بخاطر حجم زیاد اطلاعات ارسالی و دریافتی، سختی‌هایی دارد. بنابراین، Google با ما درحال همکاری بوده‌است تا بتوانیم سیستم جدیدی را پیاده کنیم و به نظر می‌رسد که ما به راه حل شگفت‌انگیزی رسیده‌ایم.”  

طبق اطلاعات منتشر شده، Google Stadia به تسترها این امکان را می‌دهد که جنبه‌های مختلف درحال توسعه بازی را بدون نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند، آزمایش کنند و در نتیجه لازم نیست این افراد در استودیو حضور یابند. همینطور که می‌بینید،  Bungie نیز همانند بسیاری از استودیوهای دیگر تلاش می‌کند تا در کنار رعایت اصول بهداشتی و امنیت کارکنان خود، طرفداران را راضی نگه دارد و تغییرات لازم را در بازی اعمال کند. پیشرفت تکنولوژی درحالی این امکان را فراهم آورده‌است که شاید تا سال گذشته چنین راه حلی پیشبینی نمی‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا