اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

تکمیل روند خریده شدن استودیوی Bungie توسط سونی

با اعلام رسمی سونی، روند خرید استودیوی Bungie به پایان رسیده و این استودیو حالا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سونی محسوب می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

پلی استیشن و بانجی

اوایل سال 2022 بود که شرکت Sony از توافق بابت خرید استودیوی بانجی، خالقان مجموعه‌های Halo و Destiny خبر داد. علی‌رغم اینکه سونی انتظار داشت مراحل این خرید در سه‌ماهه پایانی سال 2022 تکمیل شود، اکنون با اعلام سونی و بانجی این اتفاق چند ماه زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده رخ داده است.

به دنبال اعلام شدن این خبر، پیت پارسونز مدیرعامل Bungie با انتشار توئیتی از اهداف آینده این استودیو گفته و نوشته: «چشم‌انداز ما این است که Bungie را به بهترین مکانی تبدیل کنیم که هر کسی در صنعت سرگرمی در آنجا کار کرده  – یک مرکز خلاقیت و برتری فنی برای تیم ما، بازیکنان ما و جوامعی که ما آن‌ها را خانه می‌نامیم.»

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، مبلغ قرارداد این خرید برابر با 3.6 میلیارد دلار است که البته 1.2 میلیارد دلار آن به پاداش تشویقی جهت حفظ کارمندان بانجی اختصاص دارد. سونی همچنین از ابتدای کار این به‌شکل شفافی مخشص ساخته بود که پس از پیوستن بانجی به سونی، این استودیو به فعالیت خود به‌طور مستقل ادامه خواهد داد. علاوه بر این، سونی امیدوار است تا از تخصص بانجی در تولید و مدیریت بازی‌های لایو سرویس بهره ببرد و با کمک آن، فعالیت‌های خود در این زمینه را گسترش دهد.

در پایان باید اشاره کرد که طبق اعلام سونی، علی‌رغم انجام شدن این خرید، هیچ برنامه‌ای برای انحصاری کردن بازی‌های Destiny بر روی پلی استیشن و یا انتشار محتوای انحصاری برای آن‌ها وجود ندارد. همچنین به گفته سونی عناوین آینده این استودیو نیز همچنان به‌صورت مولتی پلتفرم عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا