اخبار بازی

Bruce Lee هیچ گاه در UFC شرکت نکرده بود، اما در آمار بازی UFC در صدر است

Electronic Arts اخیرا آماری از بازی UFC منتشر کرده است که مربوط به زمان عرضه تا کنون است. چیزی که جالب توجه است این است که چند میلیون رقابت انجام شده است و کسی که بیشتر از همه در این رقابت ها مورد استفاده بوده است کسی بوده که هیچ گاه در واقعیت UFC را تجربه نکرده است: Bruce Lee!

Lee در اولین ماه در 3.41 میلیون رقابت مورد استفاده قرار گرفته است. این رقم او را از نام های بزرگی چون Jon "Bones" Jones و Georges St-Pierre پیش می اندازد. هر کدام از آنها 3.4 میلیون بار مورد استفاده قرار گرفته اند و در رتبه بعدی تنها Anderson Silva قرار دارد که بیش از 3 میلیون بار مورد استفاده قرار گرفته است. 
لازم به ذکر است که شخصیت Bruce Lee حتی در ابتدا در دسترس همگان نیست، به غیر از کسانی که UFC را پیش خرید کرده بودند. برای باز کردن این شخصیت، یا باید career mode را روی درجه سختی Hard تموم کنید یا برای آن پول بپردازید.

او نه تنها در UFC شرکت نکرده بود، بلکه هیچ گاه نامی از آن نشنید. زیرا این ورزش 20 سال بعد از مرگ او تاسیس شد. به اضافه، Lee هیچ وقت به صورت رقابتی نمی جنگید. یکی از دلایل این که طرفداران UFC بعد از اعلام حضور Lee در این نسخه شاکی شدند، همین موضوع بود. در مصاحبه ای که GameSpot با دختر Lee انجام داد، او معتقد بود که باید به جنبه سرگرمی این موضوع نگاه کرد. "این فقط سرگرمی هست، نه واقعیت! Lee هم این را دوست داشت. این یک فرصت هست برای تجربه رقابتی فانتزی و باید از تکنولوژی به خاطر فراهم کردن این امکان سپاس گذار بود. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا