اخبار بازی

برندن گرین بازی PUBG را ترک می‌کند

بازی Pubg

«برندن گرین» که اکثرا وی را با نام کاربری PlayerUnknown می‌شناسند، فردی است که پس از 5 سال کار و تلاش روی بازی PUBG، باعث مطرح شدن ژانر بتل رویال شد. طی جدیدترین اخبار منتشر شده از PUBG Corp، سازنده بازی یاد شده از این به بعد نقشی روی توسعه «پابجی» نداشته و قرار است موقعیت تازه‌ای را در کمپانی به دست بگیرد. بدین ترتیب وظیفه جدید ایشان باعث می‌شود روی پروژه‌های ویژه کار کند. جایگاه پیشین برندن گرین از امروز به Taeseok Jang واگذار می‌شود و بنابر این، آینده پابجی در دستان وی قرار می‌گیرد.

گرین اظهار داشت: تجربیاتی که به واسطه بازی‌های آنلاین کسب می‌شود چیزیست که شاید من 30 سال پیش فقط رویای آن را داشتم. این همان رویاها هستند که باعث پیشروی ما به سمت پروژه‌های ویژه می‌شود. تیم جدید ما تکنولوژی‌ها، پایپلاین و ابزار تازه‌ در کنار محتوای جدید گیم‌پلی می‌سازد و قصد دارد تعامل‌های آنلاین در محیط بازی‌ها را دچار تحول کند.

گرین شرکت را به طور کامل ترک نمی‌کند اما نظارت وی روی  بازی به صفر میل خواهد کرد. شاید بتوان گفت در آینده تنها در نقش مشاور برای کارگردان جدید این عنوان نظرهای خود را ارائه دهد. جزئیات پروژه‌های آینده این شرکت مشخص نشده اما درحال حاضر 13 جایگاه تازه برای عضویت در این کمپانی آزاد است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا