اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

نسخه‌ی Anniversary Edition بازی Braid معرفی شد

عنوان اصلی بازی Braid که در سال 2008 برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شده بود هنوز یکی از تاثیرگذارترین بازی‌ها در سال‌های اخیر به شمار می‌آید و همچنین برای راه‌اندازی چرخ توسعه ساخت بازی‌های مستقل مورد تحسین قرار گرفته. حالا بعد از 12 سال این بازی به همراه یک بسته‌ی الحاقی ، گرافیک‌های نقاشی شده با دشت، انیمیشن بهتر و خصوصیات جدید دیگر از نو ساخته خواهد شد.

بازی Braid: Anniversary Edition در رویداد PlayStation‘s State Of Play به نمایش درآمد و دیوید هلمن هنرمند و طراح بازی اصلی نقاشی دوباره‌ی صحنه‌های بازی را دوباره انجام خواهد در حالیکه انیمیشن‌های جدید، بازی را روان‌تر و تاثیرگذارتر خواهند کرد. صداگذاری بازی بهبود خواهد یافت و غنی‌تر و دقیق‌تر خواهد شد و شما این امکان را خواهید داشت که بین نسخه‌ی جدید و اصلی بازی جا‌به‌جا شوید.

همچنین تفسیر سازنده به این عنوان اضافه خواهد. خالق بازی جانتن بلو در سایت PlayStation blog نوشت :

ما در مورد برنامه‌نویسی، طراحی هنری، تاریخچه‌ی ساخت بازی و خیلی چیزهای دیگر صحبت خواهیم کرد، با استفاده از پورتال‌های لینک شما می‌توانید بین مراحل بپرید تا موضوعات مفهومی مختلف را دنبال کنید.

بازی Braid: Anniversary Edition در اوایل سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

Braid-AE

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا