اخبار بازی

Borderlands: The Pre – Sequel تجربه‌ای کامل را ارایه خواهد داد

نگرانی‌های طرفداران سری بازی‌های محبوب و خاص «سرزمین‌های مرزی» نسبت به نسخه The Pre – Sequel سبب شده است تا رییس Take Two توضیحاتی را در رابطه با این نسخه از بازی ارایه دهد و آن را نسخه‌ای AAA خطاب کند. وی در این رابطه گفته است که «این نسخه از بازی هم عنوانی کامل و کم‌نقص خواهد بود» و در ادامه اشاره کرده است که آن‌ها مشابه موارد دیگر [احتمالا اشاره دارد به دیگر بازی‌های تحت کنترل این استودیو] چنین انتظار و تفکری را نسبت به The Pre – Sequel دارند.

 

The Pre – Sequel که توسط سازنده اصلی این سری در سال جاری معرفی شد، مراحل توسعه خود را زیر نظر استودیو 2k Australia (با همکاری استودیو اصلی) سپری ‌می‌کند. این نسخه از بازی به عنوان پیش‌درآمدی برای شماره دوم محسوب می‌شود و نسبت به آن با عنوانی کوچک‌تری از نظر وسعت مواجه خواهیم شد. هم‌چنین اشاره شده است که ممکن است این عنوان با قیمت کامل (مشابه دیگر بازی‌های AAA) عرضه نشود و قیمتی پایین‌تر برای آن در نظر گرفته شود.

Karl Slatoff  انتظار دارد که The Pre – Sequel هم مانند جانشین خود بتواند فروش خوبی را تجربه کند. Borderlands 2 به فروش 10 میلیون نسخه رسیده بود و یکی از بهترین عنوان‌های 2K در زمینه فروش (بعد از GTA V) محسوب می‌شود.

Slatoff در مورد گیم‌پلی بازی نوید یک تجربه هیجان‌انگیز را به طرفداران این سری داده است و دلیل اصلی آن را دنیای کم‌جاذبه و بدون‌جاذبه بازی می‌داند. The Pre – Sequel در «ماهِ سیاره پاندورا» اتفاق می‌افتد و بر خلاف دو نسخه قبلی ما با سیاره‌ای بدون جاذبه مواجه هستیم که همین موضوع سبب تغییر مهمی در گیم‌پلی بازی و مکانیسم‌های آن خواهد شد.

Slatoff هم‌چنین در مورد پلتفرم‌های بازی و اینکه چرا بازی برای کنسول‌های نسل هشم عرضه نمی‌شود، دلایلی را ذکر کرده است. از جمله این دلایل آشنا بودن با ویژگی‌های کنسول‌های PS3 و X360 با توجه به تجربه‌های قبلی سازندگان است. هم‌چنین عرضه به موقع بازی و استفاده مناسب از فاکتور زمان برای ساخت بازی از دیگر دلایل ذکر شده است.

 

ضمن اینکه Slatoff اشاره‌ای هم به فروش‌ کنسول‌های نسل قبل داشته و گفته فروش گسترده PS3 و X360 و افراد پرشماری که هنوز از این کنسول‌ها استفاده می‌کنند، سبب می‌شود این دو پلتفرم در کنار رایانه‌های شخصی گزینه مناسب‌تری برای عرضه بازی باشند.

 

Borderlands: The Pre – Sequel در 14 اکتبر سال جاری برای PS3 ،Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا