اخبار بازی

بازی Borderlands: Game of the Year Edition معرفی شد

بازی Borderlands: Game of the Year Edition

بازی Borderlands: Game of the Year Edition معرفی شد و قرار است طی هفته آینده عرضه شود! این نسخه ریمستر شده از ویژگی‌هایی همچون افزایش رزولوشن به 4K بهره می‌برد و در کنار کنسول‌های نسل هشتم، برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد. در این نسخه نه تنها ویژگی محبوب سری یعنی Co-op چهار نفره وجود دارد، بلکه اسپلیت اسکرین نیز درکنار آن افزوده شده تا بازیکنان نیازی به اتصال اینترنت برای تجربه 4نفره آن نداشته باشند.

البته این خبر چندان غافلگیر کننده نبود چرا که در ماه مِی سال گذشته، یک وب سایت رده بندی سنی در کره آن‌را لو داده بود. بر اساس این معرفی که طی رویداد Pax East در شب گذشته رخ داد، بازی از لحاظ بصری دچار ارتقا شده و تمامی محتوای قابل دانلود در کنار تعدادی اسلحه جدید را نیز در بسته بندی خود شامل خواهد شد. درصورتی که از کنسول‌های بین نسلی همچون PlayStation 4 Pro و Xbox One X استفاده می‌کنید، علاوه‌بر رزولوشن 4K از HDR، تکسچرها و مدل کارکتر‌های کیفیت بالاتر درکنار نورپردازی بهتر بهره می‌برید.

همچنین برای بهبود المان‌های روی صفحه و HUD بازی، از سبک نسخه دوم استفاده شده هرچند که می‌توانید آن‌را خاموش کرده و از حالت قدیمی استفاده کنید. درحالت کلی، پیشرفت‌هایی در سیستم اقتصاد و inventory و حتی لوت بازی ایجاد شده و سیستم Shift هم به بازی بازگشته تا با وارد نمودن کدهای خاص، اسلحه‌ و جوایز ویژه دریافت کنید. درصورتی که نسخه 2 و Pre-Sequel را بازی کرده باشید، 75 کلید طلایی برای ریمستر نسخه اول دریافت می‌کنید. بازی Borderlands: Game of the Year Edition در سوم آوریل برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و دارندگان نسخه اصلی روی کامپیوتر این آپدیت را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا