اخبار بازی

فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی Borderlands 3 در 5 روز

بازی Borderlands 3

شرکت 2K Games و استودیو Gearbox از فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی Borderlands 3 در 5 روز خبر دادند. بدین ترتیب نسخه جدید مجموعه Borderlands علاوه‌بر شکستن رکورهای مختلف، لقب سریع‌ترین فروش در تاریخ بازی‌های شرکت 2K را به خود اختصاص داد.

در خبری که توسط نشریه Business Wire منتشر شد 2K Games اعلام کرد که قسمت سوم از سری بازی Borderlands چندین رکورد را شکسته و به نام خود ثبت کرده است. در مدت زمان 5 روز پس از انتشار، 50 درصد مخاطب ییشتر Borderlands 3 را در مقایسه با Borderlands 2 که در سال 2012 عرضه شد خریداری کرده‌اند. بدین ترتیب Borderlands 3 نه تنها سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های 2K در طول تاریخ داشته بلکه هم‌چنین بیشترین فروش را روی پلتفرم کامپیوترهای خانگی در بازه زمانی 5 روز داشته است.

این بیانیه هم‌چنین از فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی Borderlands 3 در 5 روز خبر داده و بدین ترتیب این فرنچایز بیش از 1 میلیون دلار درآمد خالص حاصل کرده است. ناگفته نماند Borderlands دومین فرنچایز در تاریخ 2K Games به شمار می‌رود که به چنین نقطه‌عطفی دست پیدا می‌کند.

این اطلاعات هم‌چنین بیان می‌دارد فروش دیجیتالی این بازی شوتر بالاترین آمار شرکت 2K بوده به طوری که در بازه زمانی 5 روزه پس از انتشار بازی، 70 درصد مخاطبین آن را به صورت دیجیتالی تهیه کردند. فروش بازی در سه روز ابتدایی آن را به بزرگ‌ترین لانچ 2019 در بازار بریتانیا تبدیل کرد. این بازی پیش از این رکورد بیشترین پیش‌خرید در میان عناوین 2K و هم‌چنین بیشترین پیش‌خرید در Epic Games Store را شکسته بود.

در رابطه با جزئیات مربوط به استریم و آمار مربوط به تماشا در توییچ نیز، Borderlands 3 رتبه نخست بیشترین میزان بازدید و تماشا را در روز انتشار به خود اختصاص داد و از آن زمان تاکنون نیز جایگاه خود را در میان 5 بازی نخست حفظ کرده است. تاکنون 14 میلیون ساعت محتویات این بازی در توییچ تماشا شده که بیشتر از نصف میزان بازدیدی است که نسخه دوم در تمام مدت طول عمر خود داشته است. عنوان مورد بحث برای سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و کامیپوترهای خانگی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا