اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

پشتیبانی از 120 فریم بر ثانیه برای بازی Borderlands 3 بر روی نسل بعد اضافه شده است

در حالی که سازندگان بازی Borderlands 3 تاکنون در این مورد به‌صورت رسمی صحبتی نداشته‌اند، پشتیبانی از 120 فریم بر ثانیه برای این عنوان بر روی کنسول‌های نسل جدید اضافه شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Borderlands

بوردلرلندز 3 یکی از چندین بازی نسل فعلی (یا بهتر است از حالا بگوییم نسل قبلی) به‌شمار می‌رود که بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بهبودهای فنی جدیدی را دریافت کرده است. تاکنون محوریت ارتقای نسل بعدی این بازی لوتر شوتر حول 60/4K فریم بوده، اما طبق گزارشات چندین کاربر از ResetEra، بازیکنان امکان اجرای Borderlands 3 با 120 فریم بر ثانیه را نیز دارند.

طبق گزارشات کاربران، حالت پرفورمنس مود بازی Borderlands 3 بر روی هر دو کنسول Xbox Series X و PS5 به‌صورت 120 فریم اجرا می‌شود. البته در این حالت رزولوشن به 1080p کاهش می‌یابد، اما مطمئنا افراد زیادی هستند که با فدا کردن رزولوشن برای فریم ریت بهتر کنار بیایند. البته حالت رزولوشن مود نیز بر روی کنسول‌های نسل جدید در دسترس است و به‌صورت 60/4K فریم اجرا می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، تاکنون 2K یا گیرباکس در این مورد صحبتی نداشته‌اند و کاربران با تجربه بازی از اضافه شدن پشتیبانی از 120 فریم آگاه شده‌اند. بازی Borderlands 3 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا و کنسول‌های نسل جدید در دسترس است. مدتی پیش شایعاتی از احتمال عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch به‌گوش می‌رسید، اما تاکنون هیچ‌گونه معرفی رسمی صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا