اخبار بازی

اشارات رازآلود استودیو Bluepoint Games به پروژه بعدی‌شان ادامه دارد

استودیو Bluepoint Games

از زمانی که اعلام شده که استودیو Bluepoint Games در حال کار روی یک بازسازی بزرگ برای کنسول نسل بعدی شرکت سونی یعنی PlayStation 5 است گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون این پروژه توسط مخاطبین صورت گرفته است.

پس از کار قابل توجه و شایسته تحسینی که این توسعه‌دهنده با بازسازی بازی Shadow of the Colossus روی کنسول PlayStation 4 انجام داد اکنون گیمرها و مخاطبین دنیای بازی مشتاقانه بازسازی عناوین مورد علاقه خود را متصور می‌شوند و در این میان نیز استودیو مورد بحث، علاقه زیادی دارد تا با اشارت مرموز و رازآلود خود، هیزم بیشتری به تنور داغ گمانه‌زنی‌های طرفداران بریزد.

در روز هالووین بود که اکانت رسمی استودیو Bluepoint Games در توییتر نوشته‌های شعر مانندی را پست کرد که به نظر می‌رسیدند اشاراتی به عناوین کلاسیکی از سری بازی Castlevania گرفته تا مجموعه بازی Metal Gear Solid داشته باشند. اکنون به تازگی آن‌ها باز هم نوشته‌ای که به مانند متن یک ترانه یا یک شعر باشد را به اشتراک گذاشته‌اند.

پس از این پست یکی از تئوری‌ها و حدسیات صورت گرفته توسط مخاطبین بدین شرح است که این توسعه‌دهنده در حال کار روی بازسازی بازی Demon’s Souls برای کنسول PS5 است. تئوری که بسیاری از گیمرها هم خواستار به وقوع پیوستن آن بوده و از آن استقبال خواهند کرد. اثری که از زمان عرضه در سال 2009 برای کنسول PS3 دیگر نسخه ریمستر  و یا ریمیکی از آن برای پلتفرم نسل هشتمی سونی منتشر نگردید. با این حال توییت جدید منتشر شده از سوی اعصای استودیو سازنده بازسازی بازی Shadow of the Colossus تا حد زیادی رنگ و بوی مجموعه Souls را دارد. حال آن که ممکن است در نهایت این توییت هیچ معنایی هم نداشته باشد و اعضای استودیو مورد بحث همان‌طور که پیش از این نیز اقدامات مشابهی را انجام داده بودند طرفداران را سر کار گذاشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا