اخبار بازیپلی استیشن 5

استودیوی Bluepoint Games توسط سونی خریداری شد

پس از شنیدن شایعات مختلف برای چندین ماه، استودیوی Bluepoint Games به‌طور رسمی به جمع استودیوهای داخلی پلی استیشن پیوسته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Bluepoint Games

مدتی قبل بود که حساب ژاپنی توئیتر پلی استیشن، اشتباها خریده شدن بلوپوینت گیمز توسط سونی را لو داد. حال این موضوع رسمی شده و سازندگان ریمیک بازی‌های Shadow of the Colossus و Demon’s Souls بر روی پلی استیشن 5، یک استودیوی فرست پارتی پلی استیشن محسوب می‌شوند.

مارکو تراش، رئیس بلوپوینت گیمز در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرده که این تیم اکنون حدود 70 کارمند دارد و قدم بعدی آن‌ها، بر خلاف روال سابق، ساخت یک بازی اوریجینال خواهد بود. البته که در حال حاضر این پروژه آماده معرفی شدن نیست و گفته شده که سازندگان امیدوارند تا طی ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری را در مورد بازی در دست ساخت خود منتشر کنند.

هر چند بلوپوینت گیمز به‌تازگی به PlayStation Studios پیوسته، اما این استودیو در سالیان گذشته همکاری‌های متعددی را با سونی داشته است. در کنار بازسازی‌های Shadow of the Colossus و Demon’s Souls، این استودیوی واقع در آستین ابتدا کار خود را با پورت‌هایی مانند God of War Collection و The Ico & Shadow of the Colossus Collection آغاز کرد. پس از آن، وظیفه پورت کردن بازی Titanfall بر روی کنسول ایکس باکس 360 و ساخت ریمستر Uncharted: The Nathan Drake Collection به این استودیو سپرده شد.

آخرین ساخته بلوپوینت گیمز نیز ریمیک دیمنز سولز بود که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های لانچ تایتل PS5 عرضه شد. طبق اعلام رسمی سونی، این عنوان موفق شده تاکنون بیش از 1.4 نسخه بفروشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا