اخبار بازیپلی استیشن 5

احتمال خریده شدن استودیوی Bluepoint Games توسط سونی

به‌نظر می‌رسد شعبه ژاپن پلی استیشن با انتشار یک توئیت، اشتباها خریده شدن استودیوی Bluepoint Games توسط سونی را لو داده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Sony در چند وقت اخیر بارها اشاره کرده بود که تمایل دارد تا بر روی خرید استودیوهای بیشتر سرمایه‌گذاری کند. این شرکت همین امروز اعلام کرد که استودیوی هاوس‌مارک، سازندگان بازی Returnal را تصاحب کرده. اما اینطور که به‌نظر می‌آید، ممکن است یک خرید بزرگ دیگر نیز برای پلی استیشن در راه باشد.

صفحه رسمی پلی استیشن ژاپن در هنگام انتشار توئیت خبر خریده شدن استودیوی هاوس‌مارک، به اشتباه تصویری از بلوپوینت گیمز را به‌اشتراک گذاشت. البته که این توئیت به‌سرعت حفظ شد، اما کاربرانی که برای لحظه‌ای توانستند این توئیت را مشاهده کنند، از آن اسکرین شات گرفتند:

استودیوی Bluepoint Games و سونی

از آنجایی که خریده شدن بلوپوینت تاکنون به‌طور رسمی اعلام نشده، ما این موضوع را فعلا در حد شایعه می‌دانیم؛ اما ممکن است به‌زودی این خبر رسما اعلام شود. پیش از این نیز در ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی بر خریده شدن این استودیو توسط سونی وجود داشت. طبق برخی شایعات، این استودیو هم‌اکنون بر روی ریمیک نسخه اول Metal Gear Solid در حال کار است.

بلوپوینت گیمز در سال‌های اخیر با سونی همکاری‌های زیادی داشته. بازسازی Uncharted: The Nathan Drake Collection، ریمیک Shadow of the Colossus و همچنین ریمیک Demon’s Souls که یکی از لانچ تایتل‌های پلی استیشن 5 بود، تعدادی از این همکاری‌ها هستند. بنابراین خریده شدن آن‌ها توسط سونی منطقی به‌نظر می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا