اخبار بازی

Bloodstained: Ritual of the Night معرفی شد

Koji Igarashi خالق عناوین متعددی از سری کسلوانیا، از جمله Symphony of the Night، بازی جدید خود؛ Bloodstained: Ritual of the Night را معرفی و کمپین کیک‌استارتر آن را آغاز کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این بازی اکتشاف‌محور، پلتفرمر و اکشن 2.5 بعدی از المان‌های نقش‌آفرینی و ساخت و ترکیب‌ آیتم هم بهره‌مند خواهد بود. Koji Igarashi رهبری بازی را در دست دارد، Michiru Yamane و Inti Creates نیز به ترتیب وظیفه ساخت موسیقی و رهبری ساخت و توسعه بازی را بر عهده دارند. چندی پیش بازی‌سنتر مصاحبه‌ای اختصاصی با خانم Michiru Yamane داشت که خواندنش خالی از لطف نیست.

 src=/files/Bloodstained.jpg /></p><p dir=RTL>هدف اولیه کمپین جمع‌آوری پانصد هزار دلار است که در هنگام نگارش خبر تنها 80 هزار دلار برای رسیدن به آن باقی مانده است.</p><p dir=RTL><span dir=LTR>Bloodstained: Ritual of the Night</span> برای پلتفرم‌های <span dir=LTR>PC</span>، <span dir=LTR>Xbox One</span> و <span dir=LTR>PlayStation 4</span> عرضه خواهد شد.</p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=اسماعیل رئوف1394-02-21

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا