اخبار بازی

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در نیمه دوم سال 2021 عرضه خواهد شد

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

رییس شرکت Paradox Interactive اعلام کرده است که نسبت به عرضه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در نیمه اول سال خوشبین نیست.

پس از معرفی اولیه در سال 2019، بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 دچار مشکلات فراوانی در روند توسعه خود شد و چندین عضو اصلی بازی جدا شدند. لازم به ذکر است که گسترش ویروس کرونا شرایط تیم سازنده را دشوار کرد. حالا بعد از دو تاخیر، بازی برای عرضه در نیمه اول سال 2021 آماده نخواهد بود.

این بازی در ابتدا قرار بود در ابتدای سال 2020 عرضه شود اما سازندگان با اعلام پشتیبانی از کنسول‌های نسل نهمی اعلام کردند که در پایان سال 2020 به بازی دسترسی پیدا خواهیم کرد. مدتی بعد بازی تا تاریخ نامعلومی در سال 2021 تاخیر خورد و کارگردان پروژه جدا شد.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 دنباله مستقیم عنوان نقش‌آفرینی Bloodlines است. در Bloodlines 2 شما در نقش یک خون‌آشام در شهر سیاتل بازی خواهید کرد که با کاراکترهای مختلف از گروه‌های گوناگون آشنا خواهد شد و بر اساس گروه خود، چالش‌های متفاوتی پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در تاریخ نامعلومی برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا