اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

انتشار بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تاخیر افتاد

انتشارات پارداکوس اینتراکتیو و استودیوی هاردسوت لَبز اعلام کردند که تاریخ انتشار بازی نقش‌آقرینی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 به سال 2021 موکول شده. آنها در بیانیه‌ای مشترک درباره‌ی این تاخیر اینگونه گفتند:

ما تاریخ عرضه‌ی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را به سال 2021 موکول کردیم.

هدف ما همیشه تا حد امکان ارائه‌ی بهترین بازی بوده است، تا بتوانیم شما را در محیطی خیالی از شهر سیاتل در دنیای تاریکی غرق کنیم و جانشینی شایسته‌ی برای بازی اصلی Bloodlines عرضه کنیم. به دلیل بالا بودن استاندارد کیفیت و اهداف بلندی که ما برای این بازی در نظر داریم. مجبور به گرفتن تصمیمی سخت شدیم که ما به زمان بیشتری نیاز داریم. این به این معنی است که هدف ما برای انتشار بازی در سال 2020  دیگر میسر نیست. تعویق زمان انتشار یکی از تغییراتی است که ما برای اطمینان از ارائه‌ی بهترین تجربه برای بازیکنان در بازی اعمال کرده‌ایم. این تصمیمی نیست که به آسانی گرفته شده باشد یا اولین گزینه‌ای باشد که ما برای این بازی در نظر داشتیم. ما اطلاعات بیشتری را در این مورد در ما‌ه‌های آینده درباره تاریخ انتشار و دیگر تغییرات سازمانی که ما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کنند، منتشر خواهیم کرد.

ما متوجه هستیم که این تاخیر موجب ناامیدی بسیاری از شما طرفداران خواهد شد اما همچنین قدردان بازتاب فرازجویی‌هایمان در بسیاری از بخش‌های انجمن هستیم. امیدواریم شما درک کنید با اینکه این تصمیمی دشوار بود اما به درستی گرفته شده است.

ما از همگی شما برای صبر و شکیبایی‌تان در طی زمانی که ما ساخت بازی Bloodlines 2  را ادامه می‌دهیم، سپاسگزاریم.

اندی کیپلینگ، هاردسوت لبز و جیکوب مانث، پارادوکس اینتراکتیو

بازی Bloodlines 2 در سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

Bloodlines 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا