اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه ساخت ریمستر و دنباله بازی Bloodborne باری دیگر قوت یافت

طبق شایعه جدیدی که اخیرا منتشر شده، در کنار ساخته شدن ریمستر و دنباله بازی Bloodborne، ساخت پورت PC این عنوان نیز تکمیل شده و آماده عرضه است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Bloodborne

مدت زیادی است که شایعات متعددی در مورد ساخت یک ریمستر از بلادبورن برای پلی استیشن 5 و پورت شدن آن برای رایانه‌های شخصی شنیده می‌شود. مدتی پیش هم کالین موریارتی از پادکست Last Stand Media (و عضو سابق IGN) مدعی شده بود که استودیوی Bluepoint Games نه‌تنها بر روی یک ریمستر از Bloodborne در حال کار است، بلکه دنباله این عنوان محبوب را نیز در دست ساخت دارد.

حال این شایعه توسط یک اینسایدر دیگر یعنی نیک بیکر، یکی از موسسان XboxEra نیز مطرح شده است. بیکر که در ماه‌های اخیر موارد مختلفی از سونی را به‌درستی فاش کرده، در پادکست اخیر خود گفته او هم از منابع خود چنین چیزی شنیده و بلوپوینت گیمز در حقیقت ریمستر و دنباله بلادبورن را می‌سازد. نیک بیکر همچنین اضافه کرد که ساخت پورت PC نسخه اول نیز تکمیل شده است.

بلوپوینت گیمز سال گذشته ریمیک بازی Demon’s Souls را برای PS5 عرضه کرد و مدتی پیش، توسط سونی خریداری شد. این استودیو پس از خریده شدن اعلام کرد که آن‌ها بجای یک بازسازی، بر روی «محتویات اوریجینال» کار خواهند کرد. البته رئیس بلوپوینت گیمز در صحبت‌های خود هیچ اشاره‌ای به IP جدید نکرده است.

در هر صورت، همان‌طور که گفته شد پیش از این نیز در یک سال اخیر شایعات گوناگونی در مورد ریمستر Bloodborne به گوش رسیده که بسیاری از آن‌ها چندان هم صحت نداشته‌اند. البته از طرف دیگر، نیک بیکر نیز در چند وقت اخیر سابقه خوبی در خصوص لو دادن اطلاعات مربوط به پلی استیشن دارد و باید دید آیا سونی در آینده‌ای نزدیک با این IP کاری خواهد کرد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا