اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: ریمستر بازی Bloodborne ابتدا برای PS5 و سپس PC عرضه می‌شود

طبق شایعه جدیدی که اخیرا از طرف اینسایدری به‌نام Souls Hunt مطرح شده، ریمستر بازی Bloodborne تا پایان امسال برای PS5 و پس از آن برای PC عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Bloodborne

ساخته شدن ریمستر بلادبورن یکی از آن دسته شایعاتی است به‌نظر می‌رسد قرار نیست از بین برود. هر چند ماه یکبار شایعه جدیدی از این عنوان محبوب به بیرون درز می‌کند و اینبار نیز اینسایدری فرانسوی به‌نام Souls Hunt اطلاعات بیشتری را از بازی لو داده است.

او در توئیتی که منتشر کرده گفته دنباله‌ای برای Bloodborne ساخته نمی‌شود چرا که استودیوی From Software بر روی ساخت IPهای جدید تمرکز دارد، اما ریمستر نسخه اول در طول امسال برای پلی استیشن 5 و سپس رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. او همچنین اشاره کرده که این ریمستر یک بازسازی بلندپروازانه است.

طبق این شایعه، استودیوی سازنده ریمستر بازی نه فرام سافتور است و نه بلوپوینت. با اینحال، Souls Hunt اطلاعات بیشتری را در این خصوص منتشر نکرد. شایان ذکر است که این کاربر پیش‌تر برخی از اطلاعات بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin را به‌درستی لیک کره بود. اما در هر صورت، باید اطلاعات لو رفته اخیر ریمستر بلادبورن را تنها در حد شایعه دانست.

همانطور که احتمالا می‌دانید، این اولین باری نیست که شایعات ریمستر بلادبورن به‌گوش می‌رسند و قبلا بارها و بارها چنین شایعه‌ای مطرح شده بود. منبع یکی از شایعات (کانال یوتیوب RedGamingTech) حتی مدعی شده بود که این ریمستر محتویات جدیدی را نیز در بر دارد.

نظر شما در مورد احتمال بازگشت Bloodborne در قالب یک ریمستر نیست؟ فکر می‌کنید احتمال رخ دادن چنین چیزی وجود دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا