اخبار بازی

شایعه: بازی Bloodborne برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود

شایعات جدید پیرامون بازی Bloodborne از احتمال انتشار این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی خبر می‌دهند.

بازی Bloodborne

بازی Bloodborne یکی از عناوین محبوب استودیو From Software به‌شمار می‌رود. چند سال پس از عرضه بلادبورن بر روی کنسول پلی استیشن 4، بارها شایعات پورت PC این بازی به گوش می‌رسیدند. با اینکه مدتی پیش شرکت Sony لیست شدن این بازی برای PC توسط شعبه فرانسه فروشگاه آمازون را تکذیب کرده‌بود، اما به‌نظر می‌رسد شایعات عرضه بلادبورن بر روی رایانه‌های شخصی تمامی ندارند و به‌تازگی چندین منبع مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند.

اخیرا کاربری به نام Sloth Mom با انتشار توئیتی عنوان کرده که شایعات عرضه بلادبورن بر روی PC حقیقت دارند. او مدعی شده که یک منبع کاملا قابل اطمینان این خبر را تأیید کرده‌است. مطمئنا یک توئیت از شخصی تصادفی باعث قوت یافتن شایعه‌ای نمی‌شود، اما هنگامی که پای افرادی مانند عمران خان (ادیتور سابق Gameinformer) و Wario64 در میان باشد، موضوع کمی فرق می‌کند.

عمران خان پس از پیچیده شدن مجدد این شایعه توسط Sloth Mom با انتشار توئیتی نوشت: ” نمی‌خواهم به‌صورت مستقیم در مورد شایعات بلادبورن چیزی بگویم، ما به این نکته بسنده می‌کنم که طرفداران فرام سافتور در طی دو سال آینده احتمالا دلایل زیادی برای خوشحال بودن دارند.”

واریو64 نیز در پستی مربوط به سرویس اشتراکی PS Now که بلادبورن بر روی آن در دسترس است و کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند از طریق استریم  به تجربه آن بپردازند، نوشت: “شما می‌توانید Bloodborne را با PS Now بر روی PC اجرا کنید… و یا کمی بیشتر منتظر بمانید.”

با اینکه پس از تأیید شدن عرضه عناوینی مثل Horizon Zero Dawn بر روی PC چنین شایعاتی نگاه‌های بیشتری را نسبت به قبل به خود جلب می‌کنند، اما در نهایت تا قبل از اعلام رسمی سونی و یا فرام سافتور در حد شایعه باقی می‌مانند. بازی Bloodborne در سال 2015 و به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا