اخبار بازی

بازی رومیزی Bloodborne در کمتر از 30 دقیقه به هدف خود رسید

در چیزی حدود دو روز، بازی رومیزی Bloodborne موفق شد مبلغی معادل 1.6 میلیون دلار از طریق کیک استارتر جمع آوری کند. این بازی رومیزی که بر اساس عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 که توسط استودیو From Software ساخته شد، توسعه پیدا می‌کند، موفق شد ظرف 17 دقیقه، به هدف 200 هزار دلاری خود برسد!

بازی رومیزی Bloodborne

این عنوان که سی و هفتمین پروژه کیک استارتر از شرکت CMON محسوب می‌شود، توسط حرفه‌ای‌ترین سازندگان این سبک، یعنی Michael Shinall و Eric M. Lang توسعه پیدا می‌کند. در گذشته، کمپانی سونی حقوق فرنچایز بلادبورن را برای ساخت اقتباس کارت بازی از این اثر به شرکت CMON داده بود (این اتفاق در سال 2016 رخ داد) بازی رومیزی Bloodborne جدیدترین افزونه به مجموعه درحال گسترش عناوین رومیزی‌ است. از عناوینی که پیش‌تر به این موج پیوستند می‌توان به X-COM، Resident Evil، Assassin’s Creed و The Witcher اشاره کرد.

این بازی چیزی حدود دو سال پس از اقتباس «دارک سولز» منتشر می‌شود که مبلغ 4.5 میلیون دلار را توسط 31 هزار پشتیبان به دست آورد. درحالی که برای رسیدن به مبلغ اصلی، هنوز 19 روز فرصت باقی مانده، اما بازی تاکنون 20 بار آن رقم پیشبینی شده را پشت سر گذاشته است! این اثر حوالی ماه مِی سال 2020 منتشر می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا