اخبار بازی

Bloodborne دنباله معنوی Demon’s Souls نخواهد بود

Bloodborne، عنوانی انحصاری برای کنسول PS4 است که در کنفرانس E3 سونی معرفی شد و توسط SCE Worldwide Studios و From Software و به کارگردانی آقای Hidetaka Miyazaki، کارگردان بازی های Dark Souls و Demon’s Souls در حال ساخت است. 

با معرفی Bloodborne در E3، بسیاری از هواداران و سایت های خبری با مشاهده حال و هوای مشابه دو بازی، Bloodborne را دنباله معنوی (spiritual successor) بازی Demon’s Souls معرفی کردند، اما آقای Shuhei Yoshida، ریاست SCE Worldwide Studios این موضوع را ناصحیح خواند.

وی در مصاحبه با Polygon، اذعان کرد که بدون شک Bloodborne از Demon’s Souls الهام گرفته است، اما با جدیت عنوان کرد که Bloodborne یک تجربه جدید است و به هیچ عنوان دنباله ای برای Demon’s Souls نیست.

"به علت یکی بودن تیم سازنده، نتیجه نهایی احساس مشابهی به همراه خواهد داشت، اما مکانیزم های گیم پلی و شخصیت ها تقریبا تماما جدید هستند."

او همچنین گفت سونی، برنامه ای برای عرضه دوباره Demon’s Souls ندارد.

"ما در حال حاضر درگیر پروژه دیگری نیستیم و فقط بر روی Bloodborne متمرکزیم."

همچنین پیشتر آقای Miyazaki در مصاحبه با Famitsu گفته بود: "در سال 2012، قبل از معرفی PS4، شرکت سونی با پیشنهاد ساخت یک بازی جدید برای پلتفرم جدید به سراغ ما آمد. این بازی از ابتدا به عنوان دنباله Demon’s Souls ساخته نشده است."

شباهت این دو بازی مخصوصا در محیط تاریک و تیره آنها انکار ناپذیر است، اما سوال اصلی این است که آیا آقای Miyazaki و استودیو From Software خواهند توانست موفقیت Demon’s Souls را با Bloodborne تکرار کنند؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا