اخبار بازی

استودیو Bloober Team یک بازی جدید از فرانچایز Walking Dead می‌سازد

طبق گزارش‌ها، استودیو نام‌آشنای Bloober Team درحال توسعه یک بازی لایسنس شده از The Walking Dead برای مالک این فرانچایز، یعنی کمپانی Skybound است.

اگر استودیو لهستانی و مستقل Bloober Team را بخاطر نمی‌آورید، باید بدانید که آن‌ها برخی از بهترین بازی‌های ترسناک این چند سال اخیر را ساخته‌اند؛ مثل Layers of Fear، Blair Witch، Observer، The Medium و البته ریمیک درحال ساخت بازی Silent Hill 2.

مدیرعامل این استودیو گفته که آن‌ها می‌خواهند «دانش خود از بازی‌های ترسناک» را به Skybound، برای بازی جدیدشان که با اسم رمز R شناخته می‌شود و احتمالا در سال 2025 منتشر می‌شود، بیاورند.

با اینحال انتظار می‌رود بازی بعدی که بلوبر عرضه می‌کند ریمیک Silent Hill 2 باشد، اگرچه این اثر هنوز تاریخ انتشار دقیقی را دریافت نکرده است.

در پیامی که استودیو مذکور در ماه گذشته منتشر کرده بود، اعلام شد که توسعه این ریمیک با آرامش پیش می‌رود و از طرفداران خواسته بود تا برای شنیدن اخبار جدید درمورد بازی، صبور باشند.

بلوبر تیم همچنین درحال کار روی یک IP جدید ترسناک و بقا به سفارش بخش انتشارات Take-Two، یعنی Private Division است که به گفته سازندگان، هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و فاصله زیادی با انتشار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا