اخبار بازی

برگزاری رویداد آنلاین BlizzCon در اوایل سال 2021

به‌تازگی شرکت Blizzard به‌طور رسمی اعلام کرده که رویداد Blizzcon در اوایل سال آینده و به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

رویداد BlizzCon

اگر اکنون در سال دیگری به‌غیر از 2020 قرار داشتیم، هایپ زیادی پیرامون رویداد سالانه کمپانی بلیزاد یعنی BlizzCon وجود داشت. اما امسال و با وجود شیوع بیماری کویید-19، برگزار کنندگان تصمیم گرفتند تا این رویداد را برای حفظ سلامت عموم کنسل کنند. با اینحال، همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر شده بود، بلیزارد در نظر دارد تا بلیزکان را در قالب یک رویداد مجازی و آنلاین برگزار کند.

آقای J. Allen Brack (رئیس کمپانی بلیزارد) در گزارش مالی اخیر اکتیویژن گفت: “ما برنامه داریم تا تغییراتی را در ساختار BlizzCon به‌وجود بیاوریم. این تغییرات، به برگزاری این رویداد در اوایل سال آینده و به‌صورت مجازی منجر خواهد شد. ما بابت داشتن طرفدارانی که در خصوص عناوین در دست ساخت ما شور و شوق دارند، واقعا خوش شانس هستیم. ما نیز در این رویداد بابت رونمایی از آنچه که در حال ساخت است هیجان‌زده‌ایم.”

رویداد بلیزکان به‌طور معمول شامل معرفی‌های بزرگی می‌شود. سال گذشته در این رویداد عناوینی مانند Overwatch 2 و Diablo 4 معرفی شدند. همچنین برگزاری تورنمنت اورواچ، گردآوری کاسپلیرها و برگزاری پنل‌های مختلف با حضور توسعه‌دهندگان نیز بخش مهمی از این رویداد به‌شمار می‌رود. خوشبختانه برخی از این فعالیت‌ها مانند برگزاری لیگ اورواچ، در قالب آنلاین نیز قابل انجام هستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4822430, member: 122954″]
    خوشبختانه برخی از این فعالیت‌ها مانند برگزاری لیگ اورواچ، در قالب آنلاین نیز قابل انجام هستند.
    [/QUOTE]
    کاش بزارن Diablo رو از راه دور یه تست بزنیم:(:D
    هنوزم تو کف اون cg ده دقیقه‌ای و اتمسفر خوفِ بلیزکانِ پارسالم که کرک و پرامونو ریخت
    این رویدادهای های انلاین [USER=111673]@FUTURE[/USER] خوراک خودته ها:D
    پ.ن:لعنت به ps که بعد این همه مدت 3 رو واسه پلاس فری نکرده!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا