اخبار بازی

جدا شدن رئیس و مدیر ارشد طراحی از شرکت بلیزارد

 

آقای Mike Ybarra، رئیس بلیزارد و آقای Allen Adham مدیر ارشد طراحی، بلیزارد را ترک می‌کنند. همچنین یک بازی survival game نیز لغو شد. جدایی مدیران ارشد از توسعه‌دهنده World of Warcraft در روز دوشنبه تایید شد، همراه با این خبر که مایکروسافت 1900 کارمند را در Xbox، Bethesda و Activision Blizzard کاهش می‌دهد.

آقای مایک قبلا بیش از 20 سال در مایکروسافت بوده است. مت بوتی، مدیر محتوای بازی و استودیو مایکروسافت، در یک یادداشت داخلی که توسط The Verge منتشر شده است، گفت: بعد از خریده شدن اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، مایک تصمیم به ترک شرکت گرفته است. بوتی افزود: الن به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران بلیزارد، تأثیر گسترده‌ای بر تمامی بازی‌های بلیزارد داشته است. تاثیر او برای سال‌های آینده چه به‌طور مستقیم و چه غیرمستقیم محسوس خواهد بود زیرا آلن قصد دارد به آموزش طراحان جوان در صنعت ادامه دهد. طبق گزارش ها، مایکروسافت هفته آینده رئیس جدید بلیزارد را تایید خواهد کرد.

بازی survival game که در ژانویه 2022 معرفی شد، دیگر در حال توسعه نیست. بوتی گفت که مایکروسافت بعضی از افرادی که روی این پروژه کار می کنند را به یکی از چندین پروژه جدید بلیزارد که در مراحل اولیه توسعه هستند، منتقل می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا